  • Data: 2018-02-08 14:20:55
    Temat: Re: Zamawianie rozmow
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2018-02-08, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

    > A propos - tak to np wyglada - tylko lepiej czcionke stalej szerokosci
    > wybrac

    Ciekawe, nie znałem polecenia.

    # ntpq -p 0.debian.pool.ntp.org
    remote refid st t when poll reach delay offset jitter
    *GENERIC(0) .GPS. 0 l - 8 377 0.000 0.001 0.001

    jeden ze standardowych dla ntp.conf dystrybucji Debiana. Bezpośrednio
    stratum 0? To tak wolno?

    ===========================
    > -tik.cesnet.cz 195.113.144.238 2 u 870 1024 377 21.178 -0.035
    > 0.973
    > +ntp.fizyka.umk. .MRS. 1 u 726 1024 377 7.777 0.016
    > 0.031
    >
    > jak widac - tylko jeden z obserwowanych serwerow jakos znaczaco
    > odbiega.
    > No drugi tez mozna by rzec znaczaco - ale 5 ma dosc spojny ze soba
    > czas.

    A jak są ustalane opóźnienia?

    --
    Marcin