  • Data: 2015-04-14 21:31:16
    Temat: Re: Zaparowany reflektor - pytanie.
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Tomasz Pyra" napisał w wiadomości
    >Ogólnie jak reflektor zaparowany, to znaczy że ktoś w deszczu
    >wymieniał
    >żarówkę i wody nalał do środka, albo źle założył uszczelkę po
    >wymianie.

    Uszczelke ?
    Miedzy zarowke a oprawe ?
    Nie ma takiej.

    Owszem, bywa jakis gumowy kapturek, ale szczelne to byc nie moze.
    Choc w zasadzie ... moze, ale nie jest.

    Pare kropli powinno odparowac szybko.

    Tak swoja droga, to pare razy zdarzylo mi sie widziec tylne lampy, w
    ktorych woda chlupala do polowy ...

    >Co do pękania lampy, to już miałem sporo różnych dzwonów, wiele
    >przodem i
    >jeszcze lampa mi nie pękła.
    >Połamać jej wszystkie mocowania, szukać jej w rowie to tak, ale żeby
    >pękła
    >przezroczysta osłona, to mi się jeszcze chyba nie udało.

    Da sie ... barierki sa na wysokosci lamp :-)

    J.