eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyZapierdalajcie przez pasy, to obciążą pieszego (sprawa śmierci prof. Vetulani) › Re: Zapierdalajcie przez pasy, to obciążą pieszego (sprawa śmierci prof. Vetulani)
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
    0.net!peer03.am4!peer.am4.highwinds-media.com!peer04.fr7!futter-mich.highwinds-
    media.com!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostr
    ada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: Marek <f...@f...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Zapierdalajcie przez pasy, to obciążą pieszego (sprawa śmierci prof.
    Vetulani)
    Date: Fri, 16 Feb 2018 13:05:24 +0100
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    In-Reply-To: <p66ajo$anm$1@node2.news.atman.pl>
    References: <p66ajo$anm$1@node2.news.atman.pl> <p66ajo$anm$1@node2.news.atman.pl>
    Message-ID: <a...@n...neostrada.pl>
    User-Agent: Groundhog 2.08 Newsreader for Android
    http://83.220.108.211/bins/groundhog/
    Lines: 23
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 31.0.69.193
    X-Trace: 1518782725 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 661 31.0.69.193:20304
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 1924
    X-Received-Body-CRC: 192550727
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2624933
    [ ukryj nagłówki ]

    On Fri, 16 Feb 2018 11:08:53 +0100, Liwiusz
    <l...@b...tego.poczta.onet.pl> wrote:
    > https://krakow.onet.pl/krakow-wyrok-w-procesie-kiero
    wcy-ktory-potracil-prof-vetulaniego/hnplxmm
    > "Biegły z zakresu rekonstrukcji wypadków drogowych w opinii ocenił,
    > że
    > zarówno kierowca samochodu, jak i pieszy przyczynili się do
    > zaistnienia
    > wypadku. Kierowca poruszał się z prędkością ok. 65 km na godzinę i
    > tym
    > samym ograniczył sobie możliwość uniknięcia wypadku. Mógł uniknąć
    > potrącenia pieszego, gdyby jechał z dopuszczalną prędkością 50 km
    > na
    > godzinę i zastosował ekstremalny manewr hamowania.
    > *Z kolei pieszy przyczynił się w sposób bezpośredni do zdarzenia w
    > ten
    > sposób, że wszedł na pasy bez uwzględnienia rzeczywistej prędkości
    > zbliżającego się i oświetlonego auta."*

    A nie byłoby problemu gdyby pieszy musiał ustąpić pierwszeństwa
    pojazdowi.

    --
    Marek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: