-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
0.net!peer03.am4!peer.am4.highwinds-media.com!peer04.fr7!futter-mich.highwinds-
media.com!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostr
ada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: Marek <f...@f...com>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Zapierdalajcie przez pasy, to obciążą pieszego (sprawa śmierci prof.
Vetulani)
Date: Fri, 16 Feb 2018 13:05:24 +0100
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
In-Reply-To: <p66ajo$anm$1@node2.news.atman.pl>
References: <p66ajo$anm$1@node2.news.atman.pl> <p66ajo$anm$1@node2.news.atman.pl>
Message-ID: <a...@n...neostrada.pl>
User-Agent: Groundhog 2.08 Newsreader for Android
http://83.220.108.211/bins/groundhog/
Lines: 23
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 31.0.69.193
X-Trace: 1518782725 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 661 31.0.69.193:20304
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Bytes: 1924
X-Received-Body-CRC: 192550727
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2624933
[ ukryj nagłówki ]On Fri, 16 Feb 2018 11:08:53 +0100, Liwiusz
<l...@b...tego.poczta.onet.pl> wrote:
> https://krakow.onet.pl/krakow-wyrok-w-procesie-kiero
wcy-ktory-potracil-prof-vetulaniego/hnplxmm
> "Biegły z zakresu rekonstrukcji wypadków drogowych w opinii ocenił,
> że
> zarówno kierowca samochodu, jak i pieszy przyczynili się do
> zaistnienia
> wypadku. Kierowca poruszał się z prędkością ok. 65 km na godzinę i
> tym
> samym ograniczył sobie możliwość uniknięcia wypadku. Mógł uniknąć
> potrącenia pieszego, gdyby jechał z dopuszczalną prędkością 50 km
> na
> godzinę i zastosował ekstremalny manewr hamowania.
> *Z kolei pieszy przyczynił się w sposób bezpośredni do zdarzenia w
> ten
> sposób, że wszedł na pasy bez uwzględnienia rzeczywistej prędkości
> zbliżającego się i oświetlonego auta."*
A nie byłoby problemu gdyby pieszy musiał ustąpić pierwszeństwa
pojazdowi.
--
Marek
Następne wpisy z tego wątku
- 16.02.18 13:19 Liwiusz
- 16.02.18 13:52 WS
- 16.02.18 14:40 J.F.
- 16.02.18 14:45 J.F.
- 16.02.18 15:11 Marek
- 16.02.18 15:49 Shrek
- 16.02.18 16:39 Liwiusz
- 16.02.18 16:40 Liwiusz
- 16.02.18 17:30 Zenek Kapelinder
- 16.02.18 17:41 J.F.
- 16.02.18 17:44 J.F.
- 16.02.18 18:35 Zenek Kapelinder
- 16.02.18 18:42 J.F.
- 16.02.18 18:45 Jacek Maciejewski
- 16.02.18 19:42 Zenek Kapelinder
Najnowsze wątki z tej grupy
- Dwukabinowy Citroen - dziwadło pod zabudowę spec
- Czy dopłaty do używanych elektryków z Niemiec będą również do czterokołowców lekkich?
- IZERA CD.
- Chess
- Vitruvian Man - parts 7-11a
- Opel? Ale jaki Opel?? A może nie Opel?
- IZERA - A może jedna Tusk nie ZDOŁA tego ZAORAĆ
- Koniecznie potrzebuję kampera...
- naprawa zamka
- Jaką kamerkę samochodową polecacie?
- Jaką kamerkę samochodową polecacie?
- Lunar Rover był elektrykiem. Ważył 35 kg Zasięg 80 km Na Księżycu w 1971 r.
- Silnik Stirlinga - energia mechaniczna wytwarzana z ciepła bez dostarczania paliwa!
- Dlaczego energia elektryczna jest droga i cały czas drożeje
- Elektryk przytarł podłogę
Najnowsze wątki
- 2024-05-12 Afera II LO w Nowym Sączu wypracowanie
- 2024-05-12 rezystor 3 omy 400W
- 2024-05-12 Dwukabinowy Citroen - dziwadło pod zabudowę spec
- 2024-05-12 Co oznacza Wi-Fi? - po prostu nic!
- 2024-05-11 Chess
- 2024-05-11 Chess
- 2024-05-11 Vitruvian Man - parts 7-11a
- 2024-05-11 Vitruvian Man - parts 7-11a
- 2024-05-11 Katowice => Administrator IT - Wirtualizacja i Konteneryzacja <=
- 2024-05-11 Poznań => Business Development Manager - obszar bezpieczeństwa IT <=
- 2024-05-11 Vitruvian Man - parts 1-6
- 2024-05-11 Vitruvian Man - parts 1-6
- 2024-05-11 Wrocław => Lider Serwisu/Programista PLC z językiem niemieckim <=
- 2024-05-11 Czy dopłaty do używanych elektryków z Niemiec będą również do czterokołowców lekkich?
- 2024-05-11 Warszawa => Interactive/Experience Designer <=