    From: Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: Zapraszam na czat internetowy dot. inwentaryzacji sieci
    Date: Wed, 16 Mar 2011 07:46:55 +0100

    Dnia 2011-03-15, o godz. 17:50:57
    Grzegorz Staniak <g...@g...com> napisał(a):

    > No jasne. A jeśli operator ustala dostępność łącza na 99.99%, to
    > znaczy, że zakłada sobie z góry, że będzie ci raz na miesiąc wyłączał
    > sieć na 5 minut?

    Ciut nietrafione porównanie - ja kupuję określone parametry. Jak mi się
    nie podoba to idę gdzie indziej Tu określone parametry narzuca mi urząd
    reprezentujący państwo i nie mogę iść gdzie indziej.

    > Nie przyszło ci do głowy, że to po prostu założenie normatywne?

    A nie przyszło Ci do głowy że każdy urząd ma określone ustawowo terminy
    w których powinien rozwiązać 100% spraw? Czyli w jakim terminie
    odpowiedzieć i w jakim wydać konkretną decyzję? Zdaję sobie oczywiście
    sprawę że 100% to utopia bo są przypadki losowe ale odgórne zakładanie
    że co 20 sprawa sprawa potrwa nie przepisowy czas a nie wiadomo ile
    pokazuje jak naprawdę traktują nas urzędnicy.

    Zdrówko