  • Data: 2017-03-09 20:15:33
    Temat: Re: Zapraszam - wirtualne muzeum - polskie telefony
    Od: "HF5BS" <h...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Piotr C." <p...@m...com.delete.pl> napisał w wiadomości
    news:20170310005438.0efb7603be728003982ead60@mabanan
    a.com.delete.pl...
    > Dzięki za uwagi i czegam na więcej, jeśli ktokolwiek ma jakiś pomysł.

    Ja postaram się porobić playlisty (jak ta z SALME), pogrupowane tematycznie,
    specjalnościowo, zależnie od danego tematu.
    Ty byś zamieszczał linki do nich. Albo też do gotowych juz playlist, jeśli
    by jakaś zgadzała się tematycznie z danym obiektem.
    Pierwszy link już masz :) (podawałem... powtórzyć, czy wygrzebiesz go?)
    Wydobędziesz zresztą z mojego profilu, o nazwie jak tutaj nick na grupach.
    Docelowo, przewiduję zmienić nazwę i zawartość, ale na razie spokojnie
    linkuj, jeśli, to raczej będę dodawać to i owo, a jak coś będzie się miało
    istotnie zmienić, to dam znać.

    (C) Kabaret Neo-Nówka.