  • 61. Data: 2020-02-28 09:12:43
    Temat: Re: Zasikacz magnetowidu
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 28 lutego 2020 08:53:59 UTC+1 użytkownik Jarosław Sokołowski napisał:

    > Dostali osobne cele? Bo do wiosny cela koedukacyjna mogłaby się przepełnić.

    Podzielił wg płci;)

  • 62. Data: 2020-02-28 09:19:43
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 28 lutego 2020 04:54:59 UTC+1 użytkownik sundayman napisał:

    > A to ciekawostka - jeden z 20 gości, którzy w zeszłym roku przybyli
    > niespodzianie i zamieszkali w garażu na zimę.
    >
    > https://zapodaj.net/3db7a8b69a587.jpg.html

    ?Ubiegłej jesieni/wczesnej zimy miałem podobnie
    Nieopatrznie zostawiłem w garażu na podłodze worek pokarmu dla psów
    W ciągu tygodnia takich gości jak na Twoim zdjęciu z 20 wyłapałem żywych
    Wiadro, do wiadra przystawiona deseczka i na dnie wiadra pokarm.
    Właziły dobrowolnie(rekord to 5 jednocześnie) wyjść nie potrafiły wiec im pomagałem.

    > Wszyscy zostali wyłapani, przetrzymani do wiosny w obozie przejściowym i
    > zwolnieni do lasu w marcu :)

    100 metrów dalej mam z pół ha niezagospodarowanej działki porośniętej zielskiem to
    ich tam przeprowadzałem.
    A tam na nich polowania moja kotka Marycha sobie urządzała
    Straszna sadystka bo zanim zje mysz czy innego stwora to przegryza mu kręgosłup i
    kilkanaście minut go męczy.

  • 63. Data: 2020-02-28 10:32:13
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    sundayman napisał:

    > No zabić drania to mało. Właściwie, to wystarczyłoby przestać pilnować,
    > żeby nie spierdzielił z domu - bo on ma duże ciśnienie ucieczkowe.
    > Jak tylko się otworzy drzwi na taras to pcha tą swoją śliczną mordę.
    > Ze 3 razy musiałem go ganiać po działce.

    Koty to twarde bestie, nie dają się zabić. Jeśli pan oberlejtnant
    każe go zgładzić, to trzeba będzie wsadzić mu łeb między drzwi
    i mocno szarpnąć za ogon, bo inaczej to nie pójdzie.

    --
    Jarek

  • 64. Data: 2020-02-28 10:48:34
    Od: "Irek.N." <t...@j...taki.jest>

    > To zdjęcia pokazuje typowy stan psychiczny Damaris :
    > https://zapodaj.net/afeb03a1741fc.jpg.html

    Nieźle. Bardzo obrazowe.
    Też mam rex-a, ale skubaniec jedyne co potrafi to żebrać o żarcie, więc
    gruby...znaczy gruba jest.

    Też bojaźliwa na maxa, widocznie tak mają. Podobno to połączenie kota,
    małpy i psa i chyba coś w tym jest bo:
    - macha ogonem jak jest zła, ale też jak jest zadowolona, w zasadzie nie
    wiadomo o co jej chodzi z tym ogonem,
    - Jak czuje się niepewnie (a nie ma dobrego zmysłu równowagi), to
    obłapia np. rękę na której leży, tak jak by obawiała się że spadnie -
    łapie jak małpa owijając łapy wokół ręki i przytulając się mocniej, a
    nie jak kot - zaczepiając pazury,
    - łasi się jak kot, suche żre jak kot (znaczy po jednym ziarenku i
    rozgryza z namaszczeniem, pies w tym czasie robi 2x chap i po jedzeniu),
    - jest bardzo ciepła, normalna temperatura to 38C.

    Ale...sra do kuwety i pod tym względem jest bardzo cacy.
    Acha, nie myje się jak większość kotów. Znaczy myje się, ale skuteczność
    ma jak gdyby mniejszą i w efekcie co jakiś czas trzeba np. uszy umyć.
    Zadziwiające jest w tym to, że jest płochliwa, ale tak jak by rozumiała
    i akurat poddaje się wtedy. Śpiochy też nie ogarnia jak każdy normalny
    kot, podobno ta rasa tak ma.

    Miłego.
    Irek.N.

  • 65. Data: 2020-02-28 10:55:14
    Od: q...@t...no1 (Queequeg)

    sundayman <s...@p...onet.pl> wrote:

    > W życiu nie widziałem go zestresowanego czy wystraszonego.
    > Można po nim jeździć odkurzaczem na przykład - nie ma problemu.

    Może dusi w sobie i potem tak reaguje :)

    > A drugi kot spieprza w podskokach na dźwięk wyciągania odkurzacza.
    > Dlaczego ? Nie wiadomo. Nikt mu nigdy nic nie zrobił. A chodzi
    > zestresowany ciągle i oko mu lata. Znaczy jej :)
    > Ale taka już była jak ją braliśmy. Inne kotki były towarzyskie i kontaktowe.

    Koty jak ludzie, mają różną naturę, plus doświadczenia (niekoniecznie u
    was)...

    > No i tak się stało. Przez nią przestaliśmy na dłużej wyjeżdżać, bo jak
    > pierwszy raz ją zostawiliśmy na 2 tygodnie ( oczywiście rodzice
    > przychodzili, karmili itp ) - to jak wróciliśmy był psychiczny wrak
    > kota. W życiu nie miałem kota, który był tak związany z nami.
    > Co nie zmienia faktu, że jest psychopatką wybitną.

    Trzeba było brać ze sobą :)

    > Co do kotów - nie ma szansy, żeby posiedzieć bez nich.

    Tak... to jest powód, dla którego zostaję przy bezdomnych. Bardzo cenię
    sobie swoją przestrzeń, męczyłbym się, jakby mi ją kot zaburzał wtedy,
    kiedy ja bym tego nie chciał.

    > Nie mogę sypialni zamknąć rano z kotami na zewnątrz, bo jest taki
    > dobijanie się do drzwi, jakby kurwa od tego ich życie zależało.

    I oczywiście jak otworzysz to wcale nie wchodzą? :)

    Grunt, to się dobrać ;)

  • 66. Data: 2020-02-28 10:59:56
    Od: q...@t...no1 (Queequeg)

    sundayman <s...@p...onet.pl> wrote:

    > Oto ta słynna para :
    > https://zapodaj.net/734076144721c.jpg.html
    >
    > Po lewej kotka Damaris, po prawej omawiany szeroko zasraniec Ramzes (
    > widać chyba, że samiec ).

    Gruby ten Ramzes... albo tak się do zdjęcia ułożył.

    > Układ jest taki : on kochą ją ( bo kocha wszystkich ).
    > Ona go nienawidzi ( czasem tylko toleruje niechętnie ) i często leje po
    > mordzie.

    Widać w sumie, że taki wredny pysk ;)

    > To zdjęcia pokazuje typowy stan psychiczny Damaris :
    > https://zapodaj.net/afeb03a1741fc.jpg.html

    Niby kot, a jednak supeł :)

    > A to ciekawostka - jeden z 20 gości, którzy w zeszłym roku przybyli
    > niespodzianie i zamieszkali w garażu na zimę.
    >
    > https://zapodaj.net/3db7a8b69a587.jpg.html

    Żarcie dla kotów przyszło :D

    Ja ostatnio kupiłem sobie działkę (ROD), a na działce taki dodatek...
    https://youtu.be/QQWNFwGqKN4

  • 67. Data: 2020-02-28 11:01:10
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2020-02-28 o 04:54, sundayman pisze:

> [...]
    >
    > https://zapodaj.net/3db7a8b69a587.jpg.html
    >
    > Wszyscy zostali wyłapani, przetrzymani do wiosny w obozie przejściowym i
    A przez czas internowania nie namnożyły się? :-)

    Robert

  • 68. Data: 2020-02-28 11:03:39
    Od: q...@t...no1 (Queequeg)

    J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

    > Ale nauczy sie sr** do kuwety ?

    On normalnie żyje w pudełku i tam też srywa. Ale srywa tyle, ile je, czyli
    niewiele.

  • 69. Data: 2020-02-28 11:21:45
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2020-02-28 o 10:59, Queequeg pisze:
    > Ja ostatnio kupiłem sobie działkę (ROD), a na działce taki dodatek...
    > https://youtu.be/QQWNFwGqKN4

    Najlepiej wyłapać wysterylizować i mogą wrócić. Będziesz miał spokój.
    Gminy maja kasę na to. Nawet użyczają klatek-pułapek.

    Robert

  • 70. Data: 2020-02-28 11:42:58
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Queequeg napisał:

    > On normalnie żyje w pudełku i tam też srywa. Ale srywa tyle,
    > ile je, czyli niewiele.

    No nie wiem, nie wiem. Czytałem jedną książkę, był w niej rysunek
    kolorową kredką przedstawiający węża boa, który połknął słonia.

    --
    Jarek