  • 101. Data: 2020-02-29 21:03:52
    Temat: Re: Zasikacz magnetowidu
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 28 Feb 2020 19:47:18 +0100, Robert Wańkowski napisał(a):

    > W pierwszej chwili, gdy na telefonie to widziałem, myślałem, że tam jest
    > napęd.

    ten poziomy jest lekko skosny ?
    Bo chyba nie bezwladnosc trzyma mysz w jednym miejscu ?

    J.

  • 102. Data: 2020-03-03 12:38:37
    Od: q...@t...no1 (Queequeg)

    Robert Wańkowski <r...@w...pl> wrote:

    > Jak gmina daje kasę na żarcie, to raczej powinny być wysterylizowane i
    > zaczipowane.
    > Może złożysz na szybko jakiś czytnik i sprawdzisz? :-)

    Jak dadzą do siebie podejść, na razie nie dają :P

    Jakie to chipy dokładnie są? Unique (125 kHz), coś na 13.56 MHz, coś
    jeszcze innego?

  • 103. Data: 2020-03-03 13:41:14
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2020-03-03 o 12:38, Queequeg pisze:

    > Jak dadzą do siebie podejść, na razie nie dają :P
    >
    > Jakie to chipy dokładnie są? Unique (125 kHz), coś na 13.56 MHz, coś
    > jeszcze innego?

    Mój ma chyba ten.
    https://www.cbdzoe.pl/sklep/31,strzykawka-z-mikroczi
    pem-rf-idw-1-kod-616-12mmx2-1mm.html

    Telefonem z RFID odczytam? :-)

    Robert

  • 104. Data: 2020-03-04 10:09:01
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu wtorek, 3 marca 2020 13:41:16 UTC+1 użytkownik Robert Wańkowski napisał:

    > Mój ma chyba ten.
    > https://www.cbdzoe.pl/sklep/31,strzykawka-z-mikroczi
    pem-rf-idw-1-kod-616-12mmx2-1mm.html

    > Telefonem z RFID odczytam? :-)

    Nie da rady, to jest 134kHz, telefonu czytają tylko 13,56MHz - np. kartę miejską,
    karty płatniczne, paszport (to najciekawsze, można sobie fotkę downloadować z
    paszportu).