    From: Patryk Włos <p...@i...peel>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Zasilacz MODECOM PREMIUM 500W proszę o opinię
    Date: Mon, 06 Jul 2009 17:30:07 +0200

    > Płaciłeś gówniane pieniądze za gówniane modele zasilaczy. Znaczy się
    > firma uczciwa ;)

    1. Podobnie z obudowami - wszystkie są ładne i nawet przestronne w
    środku, ale co chwila się człowiek nacina, że coś do czegoś nie pasuje,
    coś za krótkie, coś za długie, coś źle wygięte, źle wywiercone itd.

    2. Tylko chciałem zauważyć, że jakoś inne firmy potrafiły w tym
    segmencie cenowym dostarczyć sprzęt lepszej jakości. Nie jakoś mocno
    lepszej, ale jednak lepszej.

    --
    Zobacz, jak się pracuje w Google:
    http://pracownik.blogspot.com