    From: Tomasz Jasiński <B...@i...invalid>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Zasilacz TRACER BE COOL 620W
    Date: Sun, 13 Jan 2013 16:34:27 +0100

    Wcale nie przypadkiem, dnia Sun, 13 Jan 2013 16:20:43 +0100
    doszła do mnie wiadomość <kcujc8$92f$1@news.task.gda.pl>
    od Gobzo <b...@g...com> :
    >IMO "mieć nadzieję" to trochę mało. Jak oszczędzisz 100 zł na grafice,
    >to będziesz miał w grach pewnie z 10% fps mniej, co chyba nie jest
    >wielką tragedią. Jak oszczędzisz 100 zł na zasilaczu, to pewnego dnia
    >przy dużym obciążeniu możesz stracić pół kompa. A nawet jeśli nie
    >stracisz, to musisz się liczyć z niestabilnością i tajemiczymi resetami.
    >
    >Tak jak pisałem, taki jest w zestawie. naprawde jest taki tragiczny?
    >Myslalem ze 620w spokojnie starczy...w gry gram weekendowo, a tak to
    >praca internet - apliakcje biurowe, graficzne od czasu do czasu.
> [...]

    Zasilacz to nie jest tylko moc wyjściowa, to wilel parametrów, które
    mają wymierny wpływ na komfort pracy z komputerem:
    http://www.techpowerup.com/reviews/Seasonic/SS-520FL
    /5.html
    --
    http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpa