  • 1. Data: 2009-10-08 13:53:45
    Temat: Zasilacz do skanera Epson
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Czesc,

    Szukam zasilacza do skanera Epson Perfection 1240U Photo. Na Allegro
    brak...

    Czy ktos sie moze orientuje, gdzie takowy dostane? A moze jakis zamiennik?

    --
    pozdrawiam,
    Maciek

  • 2. Data: 2009-10-08 15:26:07
    Temat: Re: Zasilacz do skanera Epson
    Od: "Piter" <t...@o...pl>

    Użytkownik "Maciek" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Czesc,
    >
    > Szukam zasilacza do skanera Epson Perfection 1240U Photo. Na Allegro
    > brak...
    >
    > Czy ktos sie moze orientuje, gdzie takowy dostane? A moze jakis zamiennik?

    sprawdz jakie ma napięcie (nowy może się ciut różnić) i jaki prąd ten obecny
    (może być więcej, nie mniej), może uda się znaleźć inny jakikolwiek z
    podobną wtyczką

  • 3. Data: 2009-10-08 17:19:15
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 8 Oct 2009 17:26:07 +0200, Piter napisał(a):

    > Użytkownik "Maciek" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    (...)

    Odkupilem za grosze uzywany skaner bez zasilacza i on dopiero do mnie
    idzie. Myslalem, ze uda mi sie wczesniej dokupic zasilacz.

    Wg danych producenta powinno to byc 24 V i 0,8 A, ale niestety nie wiem,
    jaka wtyczka...

  • 4. Data: 2009-10-08 17:32:21
    Od: Animka <animka@to...nie.ja.wp.pl>

    Maciek pisze:

> [...]
    > idzie. Myslalem, ze uda mi sie wczesniej dokupic zasilacz.
    >
    > Wg danych producenta powinno to byc 24 V i 0,8 A, ale niestety nie wiem,

    Jakby co to w serwisie naprawczym tego skanera pewnie mógłbyś kupić.

    --
    animka

  • 5. Data: 2009-10-08 19:32:44
    Od: "MC" <m...@g...pl>

    > Wg danych producenta powinno to byc 24 V i 0,8 A, ale niestety nie wiem,
    > jaka wtyczka...

    Połacz bez wtyczki. I tak prawdopodbnie nie będziesz jej wyciągał.

  • 6. Data: 2009-10-09 07:42:10
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 8 Oct 2009 21:32:44 +0200, MC napisał(a):

    > Połacz bez wtyczki. I tak prawdopodbnie nie będziesz jej wyciągał.

    Prowizorek wole unikac, bo u mnie potrafia trwac wiecznie :)

  • 7. Data: 2009-10-14 08:39:17
    Od: ąćęłńóśźż <u...@w...eu>

    To jeszcze sprawdź, czy stałe czy zmienne.

    Wtyczka to zapewne albo tzw. 2,1 mm albo 2,5 mm (średnica wewnętrzna rurki!).

    Pewnie na weekendowym szrocie na Wolumenie byś taki zasilacz znalazł, może i na
    giełdzie komputerowej.

    Jakby co zasilacze wysyłkowo ma m.in. Elfa, ale tam dośc drogo jest.

    Do importowanego sprzętu często były dokładane polskie zasilacze, np. Tatarek.
    JaC

    -----