    From: "Pszemol" <P...@P...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Zatankowałem , nie mam jak zapłacić.
    Date: Thu, 19 Jul 2018 17:46:10 -0500

    "WS" <L...@c...pl> wrote in message
    news:b738c655-ccd7-4828-b68d-f9a9911f1565@googlegrou
    ps.com...

    > Moze jest takich wiecej, bo kilka razy jak tylko jedna rzcz
    > kupowalem na stacji to sie pytali, czy paliwa nie tankowalem ;)
    > a pewnie sie nagrywa wszystko...

    Kamerki są z mikrofonami? A to byłaby przydatna ciekawostka...
    Pytanie rzeczywiście istotne.

    W sumie to ciężkie życie na stacji gdy dystrybutory ustawiane są
    aby po podniesieniu węża same się włączały bez piszczenia na kasie
    fiskalnej i to operator ruchliwej stacji ma na głowie kto zapłacił,
    kto jeszcze nie, kto poszedł się wysikać czy obok po hamburgera...