eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyZbiornik wyrównawczy - fiat Punto II › Re: Zbiornik wyrównawczy - fiat Punto II
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!newsfeed2
    .atman.pl!newsfeed.atman.pl!.POSTED!not-for-mail
    From: yabba <g...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Zbiornik wyrównawczy - fiat Punto II
    Date: Tue, 20 Nov 2018 15:40:57 +0100
    Organization: ATMAN - ATM S.A.
    Lines: 27
    Message-ID: <pt16ds$k93$1@node1.news.atman.pl>
    References: <psl4kt$q50$1@dont-email.me>
    <2...@g...com>
    <psm02m$ad9$1@dont-email.me>
    <e...@g...com>
    <psm7rp$m3s$1@dont-email.me> <5beea677$0$484$65785112@news.neostrada.pl>
    <pspv9d$88p$1@dont-email.me> <5bf0920a$0$501$65785112@news.neostrada.pl>
    <pssopt$k6h$1@dont-email.me> <5bf34916$0$494$65785112@news.neostrada.pl>
    <psvopn$p94$1@dont-email.me> <5bf3c914$0$510$65785112@news.neostrada.pl>
    <pt0irv$c9g$1@dont-email.me> <5bf3d094$0$487$65785112@news.neostrada.pl>
    <pt111u$rac$1@dont-email.me> <pt12de$g6p$1@node1.news.atman.pl>
    <pt15mf$ovn$1@dont-email.me>
    NNTP-Posting-Host: 89-72-146-8.dynamic.chello.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node1.news.atman.pl 1542724860 20771 89.72.146.8 (20 Nov 2018 14:41:00 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 20 Nov 2018 14:41:00 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:52.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/52.9.1
    In-Reply-To: <pt15mf$ovn$1@dont-email.me>
    Content-Language: pl
    X-Antivirus: Avast (VPS 181119-2, 2018-11-19), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2644269
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 20-11-2018 o 15:28, Pszemol pisze:
    > yabba <g...@g...com> wrote:
    >> Miałem uszkodzony termostat w podobnym silniku. Wskazówka podnosiła się
    >> na 1/4 skali. Normalną temperaturę pracy można było osiągnąć tylko w
    >> największe letnie upały.
    >> Te silniki długo się nagrzewają same z siebie, więc może TTTM?
    >> Obadaj rury do chłodnicy na zimnym silniku. Powinny być ciągle zimne, a
    >> potem nagle wrzątek. Przy uszkodzonym termostacie, rury nagrzewały się
    >> stopniowo.
    >>
    > Dzięki! Wygląda to na ciekawą metodę diagnostyczną.
    >
    > Ale skoro po tym dlugim czasie wskazowka jednak dochodzi do normalnej
    > wartosci to może termostat ok i TTTMajom.
    >

    Zależy w jakiej pozycji termostat się zaciął. Może być otworzony stale
    na 100% przepływu, albo na 75%, albo na 50% albo na 25% albo stale
    zamknięty (przykładowe wartości). Przy pełnym otwarciu oraz na 75%,
    silnik nigdy się nie zagrzeje do normalnej temperatury. Przy 50%
    nagrzewanie będzie bardzo długie, ale ostatecznie osiągnie normę. Przy
    25% będzie niby normalnie, ale przy dużym obciążeniu silnik się
    zagotuje. Przy całkowitym zamknięciu nie będzie można normalnie
    użytkować samochodu.

    yabba

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: