  • Data: 2016-06-27 09:51:59
    Temat: Re: Zdalne sterowanie na 1000m - jaki gotowiec
    Od: "tck" <t...@t...Wytnij.net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:almarsoft.4146561477449860531@news.neostrada.pl
    > Mam potrzebę wył/zał 4 przekaźniki na polu (bez zabudowań). Na allegro
    > znalazłem coś takiego:
    > http://allegro.pl/zdalne-sterowanie-radiowe-4-kanalo
    we-zasieg-1000m-i5113144498.html

    > Czy ktoś z Was to może testował? Wg opisu funkcjonalności pasuje
    > idealnie. Martwi mnie tylko, czy nie będzie z tym problemów gdy cały czas
    > będzie to działać na granicy deklarowanego zasięgu. O failsafe nawet nie
    > pytam...

    jeśli ma być gotowiec i pewność działania to ja bym poszedł w IP i
    http://www.tinycontrol.pl/tinycontrol/lan/lan_kontro
    ler.php i do tego WLAN
    na 5G ~100zł- 2x cos takiego i święty spokój
    http://allegro.pl/zestaw-mikrotik-rb-411-antena-i629
    0576865.html
    albo w GSM http://www.tinycontrol.pl/tinycontrol/gsm/gsm_kontro
    ler.php- wady
    pierwszego- wyższy koszt uruchomienia ale bezkosztowe zarządzanie i
    utrzymanie, wada drugiego- koszt utrzymania sim- nie jakieś kosmiczne ale
    zawsze.

    --
    pozdr

    Tomasz