  • Data: 2019-05-21 17:59:56
    Temat: Re: Zdarzenie niejednoznaczne
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik p...@g...com ...

    > https://www.youtube.com/watch?v=3ChLyZ-6c3g
    >
    > zombie ze smartfonem atakuje ... oczywiscie biegly policzy/wyliczy
    > podkladke dla sadu ale co mi sie nie podoba to brak reakcji
    > kierujacego na zmiane trajektorii zombiaka ktory ewidentnie scina na
    > przejscie ...

    czytajac komentarze pod:
    https://www.tvn24.pl/lodz,69/pieszy-wbiegl-mu-pod-ko
    la-kierowca-skazany-
    pieszy-niewinny,919413.html

    Ale jaja... Jakbym był z Łodzi to chyba bym sobie za tym sedzią pojezdził
    i sprawdził czy absolutnie zawsze jedzie ponizej maksymalnej predkosci...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Kobiety mogą uczynić milionerem tylko takiego mężczyznę, który jest