  • Data: 2009-01-10 16:42:17
    Temat: Re: Zdjęcia w domu
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    j...@a...at pisze:

    > czarno to widze
    > tzn w tej klasie cenowej nie dostaniesz takiego sprzetu nowego , ktory
    > pozwala na robienie zdjec dziecku ruchliwemu w swietle zastanym na
    > przyzwoitym poziomie jakosciowym. oczywiste , ze decydujacym jest
    > jasnosc pomieszczenia , w ktorym sie znajdujecie.

    Wiele osób chwali sobie Sigmę 30/1.4. Miała dziwną wpadkę w teście
    Optycznych, ale nikt inny z tych paru osób, których wypowiedzi czytałem,
    nie skarżył się na tę Sigmę. Wręcz przeciwnie. Więc twoja teza, że za te
    pieniądze się nie da jakoś się nie broni. Tym bardziej, że Canony zawsze
    należały do niskoszumnych aparatów.

    > Bez lampy blyskowej sie nie obedzie , a jesli tak to jasnosc
    > obiektywu jest bez wiekszego znacznia - czyli wszystko jedno co
    > kupisz.

    ??? Wieczorem raczej nie. Chociaż w pokoju 20m2 4-5 żarówek 100W powinno
    dać wystarczająco dużo rozproszonego zastanego światła.

    > che tylko powiedziec ze nie koniecznie zasada tani aparat drogi
    > obiektyw w fotografii cyfrowej sie sprawdza.
    > jest ona rownie sluszna jak tni obiektyw rogi aparat - jakosc obrazu
    > jest limitowana przez element najslabszy - moze nim byc slabiutka
    > matryca w tanim aparcie , albo slaba optyka w tanim obiektywie.

    A to jak najbardziej prawda, ale to insza inszość. Matryce są takie same
    lub bardzo podobne w serii dwu i trzycyfrowej Canona. Różnice są w
    obudowie i opcjach dodatkowych, a nie w IQ.

    > juz kupilbym canona 40 d , ktore sa teraz tansze z kitowym obiektywem
    > doswietla lampa (lampami) , a jesli rzeczywiscie kiedys bedziesz
    > musial to dolozysz jeszcze pare groszy na obiektyw o jasnosci ok 1,8.

    Hmm. C350D ma taką samą matrycę jak C40D, C400D ma nowszą, a C450D
    jeszcze nowszą, chociaż podobno ta z C400D jest lepsza. Technicznie
    zdjęcia lepsze powinny wychodzić z C400D niż z C40D.

    > spodziewam sie , ze dostaniesz tyle propozycji roznych ilu
    > odpowiadajacych. nie wiem czy Ci to pomoze.
    > jesli masz dylemat rzucaj koscia o aparat - one moga to samo jak
    > komorki .
    > oczy

    Pozdrawiam,
    Paweł W.