    From: 2late <d...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Zegarek jako telefon
    Date: Sat, 23 May 2020 22:38:23 +0100

    On 23/05/2020 05:52 PM, Budzik wrote:
    > Użytkownik 2late d...@w...pl ...

    > Myslałem ze jest jakas mini mini przegladarka własnie.

    Moze i jest. Poszukaj applikacji na wear os 2.
    Na pewno jest google assistant wiec odpowie ci na pytanie, chyba tez cios
    wyszuka

    > CZyli da sie zainstalować spotify ale tylko w taki sposób ze ciagnie
    > muzyke z telefonu a bezposrednio z netu nie?
    > No to dupa.

    Tak.
    Ale jak wspomnialem jest soft dzieki ktoremu sciagniez muzyke z kompa i
    posluchasz z zegarka.

    icatons-IP68-Life

    > No ale tu własnie chodzi o bieganie bez telefonu.

    Ale ja nie mowie ze sie nie da. Wszystko co potrzebujesz jest, tylko akurat
    ja wyciagnalem praktyczne wnioski i wole z telefonem :)

    Smialo mozesz biegac bez telefonu i bez portfela.

    BTW, ten smartwatch ma tez w budowany pulsometr.