    From: 2late <d...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Zegarek jako telefon
    Date: Sun, 24 May 2020 10:01:33 +0100

    On 24/05/2020 07:59 AM, Budzik wrote:
    > Użytkownik 2late d...@w...pl ...

    > OK, szukam dalej :)

    Ale szukasz applikacji do Wear OS 2 nie do zegarka.

    > Tak, ale to juz dodatkowe czynnosci ktore trzeba wykonac.
    > Miałem nadzieje ze jest opcja: wlączam dzis to, jutro tamto i po prostu
    > korzystam live z tego co w necie.

    No to moze cos z Apple, bo Android czyli na zegarkach Wear OS 2, poki co
    nie obluguje streamingu bezposrednio.

    > Niby jest a jednak nie do konca.

    > Wiadomo.
    > A ma taka funkcje w treningu biegowym jak maja pulsometry ze zadajesz mu
    > zakres tetna które chcesz utrzymywac i on cie informuje ze np musisz
    > zwolnic bo masz za wysokie albo przyspieszyc bo masz za wolne?

    To zalezy od softu ale jak wspomnialem aplikacji od Huawei nawet nie
    instalowalem.

    Z fajnych rzeczy w Wear OS 2 jest applikacja 'Camera'. Ustawiam telefon
    wysko na statywie i w zegarku mam zdalny podglad, moge cykac zdjecia,
    zoomowac, czy uruchomic nagranie video.