  • Data: 2014-10-26 16:11:24
    Temat: Re: Zestaw klawiatura+mysz
    Od: "JoteR" <u...@i...eu> szukaj wiadomości tego autora

    "ApostatA" napisał:

    > masz jakis link, bo ja jedynie znalazłem myszy na wyciszonych stycznikach
    > http://www.nxstek.com/nexus_silent_mouse.htm
    > nie wiadomo, czy te styczniki jeszcze szybciej nie padają
    > Gdybym miał konstruować taką mysz, to na pałąku pod przycskiem myszy
    > umiesciłbym diodę która po obniżeniu przez przycisnięcie oswietla czujnik
    > i wtedy jest kliknięcie.

    Zbyt skomplikowany sposób (coś musiałoby wszak załączać tę diodę - kolejny
    microswitch?), skoro istnieją przełączniki kontaktronowe czy hallotronowe.
    Ja ostatnio miałem styczność z myszą dotykową (producenta nie pomnę) i tak
    jak napisał kolega PiteR - to się nie nadaje do użytku. Mysza (i klawiatura)
    musi klikać i już ;->

    JoteR