    From: astro <r.ziomberWytnij@stop_dla_spamu!astronomia.pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Zestaw komputerowy
    Date: Wed, 19 Aug 2009 04:20:12 +0200

    On Wed, 19 Aug 2009 00:33:45 +0000 (UTC), Andrzej Kuća wrote:
    > Kiedyś były Optimusy,
    > Adaksy itp., teraz z zestawów widzę jakieś parodie Vobisa. A może są inne,
    > firmowe zestawy komputerowe? [..] Wiem, że za takie pieniądze
    > mogę złożyć wszystko po kolei, ale nie zamierzam biegać z częściami po
    > serwisach co kilka tygodni

    Skad przeswiadczenie o niezwyklej niezawodnosci komputerow "markowych"?
    Gwarancja na poszczegolne "skladniki" komputera nie powinna w niczym
    ustepowac tej na caly zestaw (no moze oprocz koniecznesci samodzielnego
    demontazu uszkodzonej czesci, po uprzednim zdiagnozowaniu zrodla problemu).
    A komputery psuja sie raczej rzadko - nie trzeba z tego powodu panikowac.
    Marka Adax nadal istnieje, zmienl sie tylko producent posiadajacy prawa do
    nazwy: www.adax.pl
    www.ntt.pl
    www.actina.pl
    www.ptr.pl
    www.komputronik.pl
    Z serwisem firmy www.arno.pl mam niezbyt mile skojarzenia (choc od tego
    czasu moglo sie wiele zmienic:
    http://groups.google.com/group/pl.comp.pecet/browse_
    thread/thread/2be45408d07ba983
    ).
    W sklepach znajdziesz rowniez urzadzenia takich gigantow, jak Lenovo, HP,
    Dell, Fujitsu, Packard Bell.
    Jedyna zaleta jaka przychodzi mi do glowy sa ciekawe konstrukcje maszyn
    zachodnich koncernow umozliwiajace serwis bez uzycia srubokreta, czasami
    zapewniajace lepszy obieg powietrza. Niestety niestandardowe "puszki" oraz
    plyty glowne dopasowane do nich bardzo utrudniaja dostep do czesci
    zamiennych.
    Radoslaw Ziomber
    www.astrofizyka.info