    Newsgroups: pl.sci.inzynieria
    From: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>
    Subject: Re: Zestaw małego inżyniera <10 lat
    <pvqm7i$und$2@node2.news.atman.pl> <_wYUD.58025$xN7.18989@fx04.ams1>
    <q0b190$g70$1@node1.news.atman.pl>
    <5c292165$0$484$65785112@news.neostrada.pl>
    <wbplnx03o35a$.1tqkfosuqhm2u$.dlg@40tude.net>
    <b...@g...com>
    <m...@4...net>
    <0...@g...com>
    <1sj5ttt9odo97.1xbch6q0t7326$.dlg@40tude.net>
    <2...@g...com>
    <ibe3jnt3lw6u.1mirzflfsso11$.dlg@40tude.net>
    <5c2cfafd$0$493$65785112@news.neostrada.pl>
    <5c2dd496$0$493$65785112@news.neostrada.pl>
    <5c2e1e62$0$31099$65785112@news.neostrada.pl>
    <5c2e6a31$0$499$65785112@news.neostrada.pl>
    Date: Mon, 07 Jan 2019 04:32:42 GMT

    On 2019-01-03, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:
    > Użytkownik "WM" napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    > Tylko tam nie ma mechanizmu.
    > Fotogniwo, silniczek ... i co jeszcze trzeba, zeby pojazd jechal ?

    Myśle, że większość dzieci przyciaga bardziej efekt końcowy, niz droga
    do jego osiagnięcia czy liczba możliwych permutacji. To MZ nie działa na
    zasadzie przymuszania dziecka do analizy procesu składania, czy nawet
    dość postawowego poznania funkcji komponentów. Raczej ma się nadzieję,
    że przy okazji rozbudzi się ciekawość, wchłonie pewna masę krytyczną i
    złapie bakcyla. Dlatego niech to ma 4 moduły na krzyż i niech się tym
    bawi i nie zniechęca (od razu).

    --
    Marcin