  • Data: 2017-03-22 10:41:23
    Temat: Re: Zestaw muzyczny z Bluetooch & komputer
    Od: JaNus <bez@adresu> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-03-21 o 16:20, Grzegorz pisze:

    > a mógłbyć podać modele tych słuchawek ??

    Nie znalazłem pudełek, więc zerknąłem na Allegro, i podobne jak te moje
    kabelkowe są tu:
    http://allegro.pl/sluchawki-sportowe-bezprzewodowe-m
    p3-radio-fm-i6476895206.html?reco_id=3c5c1ea3-0ee1-1
    1e7-ba77-027d0b99d793&ars_rule_id=201&bi_s=archiwum_
    allegro&bi_m=reco&bi_c=Product

    Uwaga! gdybyś chciał takie kupować, to one BT *nie* mają! No i są w nich
    jeszcze inne "zalety" ;-) Ale co można chcieć, za 16 zeta?

    Zaś co do bluetooth'owych to straciłem cierpliwość, bo jest tego ilość
    zaiste imponująca: 840... stron! Otwórz sobie, i poszukaj:
    https://allegro.pl/listing?string=s%C5%82uchawki%20b
    luetooth&bmatch=s0-ele-1-4-0320

    Jeżeli przymierzasz się do kupna, to daj znać, sypnę wtedy garścią
    bezwartościowych porad ;-)