  • 1. Data: 2017-03-18 17:47:08
    Temat: Zestaw muzyczny z Bluetooch & komputer
    Od: Grzegorz <brudas25@NIE_CHCE_SPAMUinteria.pl>

    czy to będzie działać ??

  • 2. Data: 2017-03-18 20:00:49
    Temat: Re: Zestaw muzyczny z Bluetooch & komputer
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Grzegorz brudas25@NIE_CHCE_SPAMUinteria.pl ...

    > czy to będzie działać ??

    No własnie tez się zastanawiam bo jestem własnie na etapie zakupu miniwiezy
    i pytanie jak i czy to bedzie działac bezproblemowo?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Za górami za lasami żył Bin Laden z Talibami, aż pewnego dnia we wtorek gdy

  • 3. Data: 2017-03-20 00:21:17
    Od: JaNus <bez@adresu>

    W dniu 2017-03-18 o 17:47, Grzegorz pisze:
    > czy to będzie działać ??

    Ale ma być w-te, czy we-wte? Czy chcesz odtwarzać to, co "nadaje" komp?
    Żadnych problemów być nie powinno, a w drugie Mańkę, to już... nie
    próbowałem ;-)

  • 4. Data: 2017-03-20 08:49:41
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik JaNus bez@adresu ...

    > Ale ma być w-te, czy we-wte? Czy chcesz odtwarzać to, co "nadaje" komp?
    > Żadnych problemów być nie powinno, a w drugie Mańkę, to już... nie
    > próbowałem ;-)

    Ale zadnych problemów oznacza, ze na stałe ustawie sparowanie i przy kazdym
    włączeniu od razu poleci na wieze i zagra?
    Czy za kazdym razem trzeba bedzie cos ustawiac?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Windows 95 - 32bit extensions and a graphical shell for a 16bit patch

  • 5. Data: 2017-03-20 20:06:58
    Od: JaNus <bez@adresu>

    W dniu 2017-03-20 o 08:49, Budzik pisze:

    > Ale zadnych problemów oznacza, ze na stałe ustawie sparowanie i przy
    > kazdym włączeniu od razu poleci na wieze i zagra? Czy za kazdym razem
    > trzeba bedzie cos ustawiac?

    Teoria mówi, że to pierwsze, czyli parujesz urządzenia, i dodatkowo
    ustawiasz w kompie aby owa wieża była uznana za "godną zaufania" (czy
    coś takiego), bo bez tego to będziesz musiał dawać zgodę ręcznie, za
    każdym razem.

    A jeszcze co do tego, co napisałem:
> [...]
    - to jednak u mnie pewne kłopoty się pojawiają, gdy procesor jest
    zajęty na maxa: wtedy transmisja po BT się rwie. Co chwila słychać
    jakieś "kaszlnięcia", przerwy w muzyce, połączone z niemiłym dla ucha
    dźwiękiem. Nieco mnie to dziwi, bo myślałem, że obciążenie procesora nie
    powinno tu mieć nic do rzeczy, bo za generowanie muzyki odpowiada karta
    m. , zaś przekształcanie w sygnał radiowy powinno być robione przez
    dongiel BT. A jednak cały proces wymaga nieco mocy CPU, i gdy jej
    braknie, to mamy ten kaszel.
    Jeśli Masz zamiar oglądać filmy dekodowane "w locie" - to z dźwiękiem
    może być nie halo, i będziesz skazany na podpięcie się do kompa za
    pomocą kabla. Rozważ to!

  • 6. Data: 2017-03-20 21:10:07
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2017-03-20 o 20:06, JaNus pisze:

> [...]
    > Jeśli Masz zamiar oglądać filmy dekodowane "w locie" - to z dźwiękiem
    > może być nie halo, i będziesz skazany na podpięcie się do kompa za

    Jeśli BT masz wpięte w USB to obowiązują cię ograniczenia USB.
    Główne - transfer zależy od mocy i obciążenia CPU.

    Pozdrawiam

  • 7. Data: 2017-03-20 21:49:30
    Od: JaNus <bez@adresu>

    W dniu 2017-03-20 o 21:10, RadoslawF pisze:
    > Jeśli BT masz wpięte w USB to obowiązują cię ograniczenia USB. Główne
    > - transfer zależy od mocy i obciążenia CPU.

    Jednak mam też słuchawki, które podpina się do USB, bez żadnego
    "przekaźnika" - i nic w nich nie kaszle! Z tego wywnioskowałem, że
    bluetooth-owy dongiel ani chybi że angażuje CPU do jakichś swoich ściśle
    tajnych machinacji...

  • 8. Data: 2017-03-20 21:55:56
    Od: Grzegorz <brudas25@NIE_CHCE_SPAMUinteria.pl>

    laptop Lenovo: z Bluetooth 4.0 , więc powinno dać radę.

    komputer stacjonarny: Bluetooth wpinany w USB 2.0 lub [ jeśli są ] także 3.0

    ps. jeśli chodzi o połączenie kablem to jaki ma być ??

  • 9. Data: 2017-03-20 21:57:54
    Od: Grzegorz <brudas25@NIE_CHCE_SPAMUinteria.pl>

> [...]
    > "przekaźnika" - i nic w nich nie kaszle! Z tego wywnioskowałem, że
    > bluetooth-owy dongiel ani chybi że angażuje CPU do jakichś swoich ściśle

    Słuchawki masz na Bluetooh-a czy zwykłe kablowe ??

  • 10. Data: 2017-03-20 23:05:05
    Od: JaNus <bez@adresu>

    W dniu 2017-03-20 o 21:57, Grzegorz pisze:

    > Słuchawki masz na Bluetooh-a czy zwykłe kablowe ??

    Te, o których napisałem jak w cytacie, są kablowe, i wpina się je do
    USB, zaś insze mam via BT, i tylko te drugie "kaszlą". Komp nie ma
    własnego BT, potrzebny jest dongiel, ale na W-10 on mi nie działa, bo
    brak mu odpowiedniego sterownika, gra tylko pod starszą Windą...