  • Data: 2017-11-16 12:58:05
    Temat: Re: Zimówki run-on-flat 17" - czy się spalać nad wyborem?
    Od: p...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    --Ale zauważasz subtelną różnicę pomiędzy urwaniem koła czy wybuchającą nalewką w
    przeładowanym tirze, a złapaniem kapcia w osobówce?.. ;-)

    no raczej :-)
    https://www.wa.de/nordrhein-westfalen/geplatzter-vor
    derreifen-fuehrt-unfall-gladbeck-8585117.html

    --NIGDY opona mi nie wybuchła, zawsze to był szybszy lub wolniejszy, ale stopniowy
    spadek ciśnienia. Najbardziej 'spektakularny' kapeć, jakiego złapałem to 60cm pręt
    zbrojeniowy wbił się w oponę, zarysował felgę wewnątrz balona i tłukąc wystającą na
    ok. 20-25cm częścią o nadkole (na szczęście pickup i dużo miejsca) - nadal pozwoliło
    to bezpiecznie zjechać z drogi.

    zaakcentuj MI i sie zgodze :-)

    --Nic nie wybuchło, samochodu nie przewróciło, ani nie obróciło. Tylne koło, prędkość
    ok. 120kmh.

    na zdjeciu powyzej poszla przednia