  • Data: 2018-04-13 10:01:32
    Temat: Re: Zjawisko Leidenfrosta jako napęd
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:2c301ca2-833f-4baa-a6ef-694847abc2ac@go
    oglegroups.com...
    W dniu piątek, 13 kwietnia 2018 09:24:37 UTC+9 użytkownik J.F.
    napisał:

    >Samo się zassie, bo bąbelek się zapada. Odebrał ciepło od ścianki,
    >przez chwilę nic go nie grzeje.

    Mowisz ?
    W wersji mikro ... byc moze. Rzecz warta sprawdzenia.

    Ale czy zadziala w wersji makro dla reaktora ?

    >W skali gotującego się czajnika tego nie widać, ale w ciasnym
    >kanaliku powstają duże skoki ciśnienia.
    >Drukarki z grzałkami strzelają ponaddźwiękowymi pociskami w ten
    >sposób.

    Tylko ze one maja grzalki pulsujace.
    przestaja grzac i plyn naplywa.

    >Inżektor swoją popularność zawdzięcza prostocie i niezawodności, ale
    >stanowczo nie jest ani wysokosprawny, ani cichy.

    Co do sprawnosci, to jest to ciekawe ... bierze pare z kotla i ona
    wraca do kotła jako woda ... to moze jedna wysokosprawny ?
    Bo gdzie uciekaja straty ?

    >Nie wiem, może na wypadek awarii tam nawet jest coś takiego.

    Faktycznie rozmiar moze nie pasowac, bo to jednak potezne ilosci wody
    sa potrzebne ...

    >Rozwój materiałów na zbiornik reaktora postępuje w tempie
    >geologicznym.
    >Gdyby nie ostatnia nowa oferta Rosatomu, to możnaby powiedzieć że nie
    >ma żadnego rozwoju.

    Co byc moze wynika z powyzszego.
    Naukowiec chce zrobic, ale nie ma reaktora pod reka, huta chce zrobic,
    ale nie ma reaktora,
    elektrownia nie jest zainteresowana, bo reaktor juz ma.
    IBJ nie jest zainteresowany, bo reaktor juz ma, a badania bardzo
    chetnie ... o ile ktos zaplaci.

    Producent reaktorow jest srednio zainteresowany, bo reaktora tez nie
    ma, a klient zamowi ze sprawdzonego materialu :-)

    J.