    From: qnick <a...@p...eu.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Złagodzone przepisy dot. badań technicznych
    Date: Thu, 25 Oct 2012 21:05:55 +0200
    <k5rg3o$1l5$1@node2.news.atman.pl> <k5rk25$sh1$4@news.task.gda.pl>
    <k64303$viu$1@usenet.news.interia.pl> <k65ggm$1p9$1@node2.news.atman.pl>
    <k66cdt$lg1$1@usenet.news.interia.pl>
    <1...@1...invalid>
    <k66j8o$132$1@usenet.news.interia.pl>
    <1...@1...invalid>
    <k66pd9$bef$1@usenet.news.interia.pl>
    <1...@1...invalid>
    <Pine.WNT.4.64.1210241331500.3928@quad>
    <k69cgs$gpg$1@usenet.news.interia.pl>
    <1...@1...invalid>
    <k69ejj$k7b$1@usenet.news.interia.pl>
    <1...@1...invalid>
    <k69ioj$qva$1@usenet.news.interia.pl>
    <1...@1...invalid>
    <k69p8r$5te$1@usenet.news.interia.pl>
    <1...@1...invalid>

    W dniu 2012-10-25 20:20, (Tom N) pisze:
    > Czyli nie telepiesz?
    > To po co w takim razie w "cenniku ministerialnym": 2.9 działania
    > amortyzatorów jednej osi 14,00. Nie ma tam mowy o "oględzinach", tylko jest
    > o "działaniu".
    > Z tego na wprost wynika przecież, że przy ponownym badaniu -- spowodowanym
    > wcześniejszym negatywem dla amorków -- powinieneś telepać, pisałeś przecież
    > trzymasz się wytycznych ministra literalnie...
    >
    > Ale może napiszesz chociaż dlaczego w rozporządzeniu jest mowa o regulacji
    > ciśnienia w oponach?

    Nie, no chyba że mam podejrzenie że są niesprawne.

    Pod 2 są ponowne sprawdzenia, na okresowym nie telepiesz bo nie musisz a
    na poprawce już tak, niestety nie ja to wymyśliłem.
    A regulacja ciśnienia jest po to żeby "pacjent" był zadowolony bo
    przecież nie do sprawdzania amortyzatorów którego nie musisz robić.

    Tak możemy roztrząsać wiele tematów z tej dziedziny możemy również
    zacząć się spierać o termin badania p-py lekkiej marki SAM jeśli masz z
    nimi do czynienia itd. ale tu chodziło o regulację świateł.
    Zgodziłem się z Gotfrydem że skoro można przerwać badanie okresowe bo
    przecież nie ma przepisu który tego zabrania, to można w tej przewie
    zrobić regulację :) czy tam za free czy za opłatą.

    --
    Jeśli twoja kobieta chce nauczyć się jeździć nie stawaj jej na drodze !