  • Data: 2018-12-12 08:53:31
    Temat: Re: Zmiana auta - pytanie do mechaników
    Od: p...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    --Widziałem, że w środku są 4ry miejsca a nie 5, mimo iż szerokość auta jest taka
    sama, co klasy E. To kurde, co oni z tą szerokością i
    długością zrobili?

    to sie nazywa pozycjonowanie produktu :-) chcesz miec mietka kupujesz C ale jak
    chcesz miec wygodnego Mietka musisz kupic E

    --Faktem jest, że nigdy nie jeździłem C-klasą. Do tej pory miewałem tylko
    klasę E.

    znajomi kupili te auto ale maja dwojke dzieci wiec chyba sie go pozbeda bo miejsca
    brakuje, kierowca ma ok, miejsce tesciowej juz do dupy, kobieta nie polozy torebki
    przy nogach, z tylu 2 miejsca, tunel i dach ostro schodzacy w dol, bagaznik to smiech
    na sali, gowniany ksztalt i boczki grubosci pustaka, singiel albo para w starszym
    wieku bedzie zadowolona ale to koniec jesli chodzo o miejsce -> klasa Golfa max.