    From: ToMasz <twitek4@no_spam.gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia
    Subject: Re: Zmiana operatora WLR
    Date: Sun, 15 Feb 2009 19:24:56 +0100

    brum pisze:

    > a co na ten temat mowia przepisy ?

    _Wydaje_ mi sie, ze ogólnie jest to zgodne z przepisami. PRoblem jest
    jedynie taki: jeśli jesteś nowym abonentem, to za kable, podłączenie itp
    płacisz albo 366zł i możesz za miesiac podziękować, albo 1zł ale
    "Wpadłeś" na 12/24 miesiace.
    W moim przypadku NIC nie zostanie wykonane, prosta czynność
    informatyczna, od dzisiaj za mój numer opłaty pobiera znowu tpsa. To
    właśnie ma kosztować 366zł? Za co? Nie podoba im sie taki klient? i
    dobrze, ja chce do ERy. :)

    ToMasz