  • Data: 2019-09-25 11:37:56
    Temat: Re: Zmiany na rynku przeglądarek - interesująca animacja
    Od: Filip454 <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2019-09-19 o 13:25, Adam pisze:
> [...]
    uah9/usage_share_of_internet_browsers_1996_2019_oc/

    > To, czego jestem pewien: rok 1996 - używałem głównie Netscape.
    > Od IE trzymałem się z daleka, używałem tylko z konieczności - np.
    > obejrzenie źle napisanej strony, albo do testów stron, które robiłem dla
    > klientów.
    > Oprócz tego jeszcze używałem innych przeglądarek, ale nie pamiętam jakich.
    > Wtedy jeszcze każdy szanujący się człowiek piszący strony internetowe za
    > punkt honoru miał to, aby te strony jak najlepiej przechodziły
    > weryfikatory html i aby prawidłowo wyświetlały się w jak największej
> [...]

    A nie denerwuje Cię trochę ta dzisiejsza tendencja w projektowaniu stron
    internetowych, wywalonych na całą szerokość monitora? Kiedyś były
    normalne strony, a teraz trzeba je przewijać i przewijać, bo każda
    pojedyncza sekcja jest wywalona na cały ekran (w branży, potocznie tzw.
    "one-page").

    --
    Filip454
    [f...@g...com]