  • 21. Data: 2014-01-02 16:11:21
    Temat: Re: Zmiany w badaniach technicznych
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2014-01-02, John Kołalsky <j...@k...invalid> wrote:

    > No to jesteśmy przechodniami niusów i nie możemy zobaczyć. Możesz mi jakoś
    > inaczej przedstawić swój argument o tej centralnej ewidencji ?

    69000 mil no i? Robisz afere jakby to byly conajmniej dane osobowe. Argument
    taki ze kupujac samochod wiem ile on ma naprawde. Tak wiem sa ksiazki serwisowe,
    mozna je kupic na Allegro.

    > Twojego licznika ? Co mnie on obchodzi ? W swoim nie wiem ile jest
    > prawdziwego przebiegu a nie robię z tego sprawy narodowej.

    No a moglbys wiedziec gdyby bylo wpisywane od poczatku. Oczywiscie mozna co
    rok krecic tylko pytanie komu sie chce?

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 22. Data: 2014-01-02 16:14:15
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Ergie" <e...@s...pl>

    > Ja też chcę. I choć wiem, że wszystkich oszustw w ten sposób nie da się
    > wyeliminować (bo ktoś może co roku cofać przebieg o kilka tysięcy tuż
    > przed przeglądem) to jednak znacznie ukróci to praktykę, gdy ktoś uczciwy
    > sprzedaje auto handlarzowi z rzeczywistym dużym przebiegiem za niższą
    > cenę, a handlarz cofa licznik i ten sam egzemplarz sprzedaje drożej jako
    > auto z mniejszym przebiegiem.

    A raportować przebieg będziesz ?

  • 23. Data: 2014-01-02 16:40:58
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "AZ" <a...@g...com>

    > 69000 mil no i?

    No i raportuj dalej.

    > Robisz afere

    Nie, to Ty robisz.

    >jakby to byly conajmniej dane osobowe.

    Zależy co rozumieć przez "dane osobowe" ? Ja myślę, że to są dane osobowe w
    sensie tego, że dotyczą poruszania się konkretnych osób. Nie są to natomiast
    dane osobowe w sensie identyfikacji tych osób.

    I jeśli chodzi o poruszanie się konkretnych osób to ważniejsze jest ich
    prawo do wyboru czy udzielać takiej osobistej informacji od twojego prawa do
    otrzymania takiej informacji.

    > Argument
    > taki ze kupujac samochod wiem ile on ma naprawde.

    Szukaj samochodu z udokumentowaną historią.

    > Tak wiem sa ksiazki serwisowe, mozna je kupic na Allegro.

    Chcesz mi dokupić książkę do samochodu ?

    > No a moglbys wiedziec gdyby bylo wpisywane od poczatku.

    Ale nie wiem i nie mam z tym innego problemu niż zwykła ciekawość.

    > Oczywiscie mozna co
    > rok krecic tylko pytanie komu sie chce?

    Nie wiem komu się chce a komu nie. Nie widzę tylko rozsądnego powodu by
    informacjami o charakterze prywatnym dzielić się z centralną ewidencją.
    Rozumiem, że wielu nie chroni własnej prywatności, ale to ich wybór a prawem
    ważniejszym jest by takie informacje móc chronić.

  • 24. Data: 2014-01-02 16:47:02
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2014-01-02, John Kołalsky <j...@k...invalid> wrote:

    > A raportować przebieg będziesz ?

    A kto mu kaze raportowac? Diagnosta na przegladzie odczytuje i wpisuje.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 25. Data: 2014-01-02 16:47:26
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    John Kołalsky wrote:

> [...]
    > ewidencją. Rozumiem, że wielu nie chroni własnej prywatności, ale to
    > ich wybór a prawem ważniejszym jest by takie informacje móc chronić.

    Informację można podać i ewentualne zastrzeżenie,
    że ten i ten nie podał, bo ma taką możliwość i po sprawie.

  • 26. Data: 2014-01-02 16:49:21
    Od: Jacek Skowroński <j...@a...pl>

    PT John Kołalsky scripsit:

    > Zależy co rozumieć przez "dane osobowe" ? Ja myślę, że to są dane osobowe w
    > sensie tego, że dotyczą poruszania się konkretnych osób. Nie są to natomiast
    > dane osobowe w sensie identyfikacji tych osób.

    To nie są dane osobowe, bo dotyczą samochodu, a nie osoby. Tym samym samochodem
    może jeździć więcej osób i przebieg w żaden sposób nie określa ich poruszania
    się.

    --
    Jacek Skowroński

  • 27. Data: 2014-01-02 16:51:31
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2014-01-02, John Kołalsky <j...@k...invalid> wrote:

    > No i raportuj dalej.

    No ale po co mam raportowac? Na przegladzie zrobi to za mnie diagnosta.

    > I jeśli chodzi o poruszanie się konkretnych osób to ważniejsze jest ich
    > prawo do wyboru czy udzielać takiej osobistej informacji od twojego prawa do
    > otrzymania takiej informacji.

    Deske tez zakrywasz jak parkujesz poza swoim podworkiem?

    > Chcesz mi dokupić książkę do samochodu ?

    Sam se kup.

> [...]
    > Rozumiem, że wielu nie chroni własnej prywatności, ale to ich wybór a prawem
    > ważniejszym jest by takie informacje móc chronić.

    To nie wychodz z domu, wtedy twoja prywatnosc nie bedzie narazona na nic.

    Spisywanie przebiegu co najwyzej narusza prywatnosc twojego samochodu, pytales
    go co on na to?

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 28. Data: 2014-01-02 18:53:06
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Jacek Skowroński" <j...@a...pl>

> [...]
    > samochodem
    > może jeździć więcej osób i przebieg w żaden sposób nie określa ich

    W każdym razie to nie twój samochód i nie twoje poruszanie się byś się tym
    interesował

  • 29. Data: 2014-01-02 19:01:09
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "AZ" <a...@g...com>

    > No ale po co mam raportowac? Na przegladzie zrobi to za mnie diagnosta.

    No i o tym mowa.

    > Deske tez zakrywasz jak parkujesz poza swoim podworkiem?

    To i moja deska Cię interesuje ?

    > Sam se kup.

    Mówię, że nie chcę.

    > To nie wychodz z domu, wtedy twoja prywatnosc nie bedzie narazona na nic.

    Twoja reakcja potwierdza trafność tego co pisałem.

    > Spisywanie przebiegu co najwyzej narusza prywatnosc twojego samochodu,
    > pytales
    > go co on na to?

    Narusza prywatność osób poruszających się tym samochodem. Pytałeś je o to ?

  • 30. Data: 2014-01-02 19:20:35
    Od: AZ <a...@g...com>

    Dnia 02.01.2014 John Kołalsky <j...@k...invalid> napisał/a:

    > No i o tym mowa.

    No to ja nic nie raportuje, ja wykonuje badanie techniczne. Ale nie wiem
    czy diagnosta zagladajac do podwozia i zawieszenia nie narusza prywatnosci
    mojego samochodu.

    > To i moja deska Cię interesuje ?

    A w dupie mam twoja deske. Ewentualnie moglaby mnie zainteresowac gdybys
    sprzedawal fure ktora jezdzil twoj wuj do kosciola a ja bym byl zainteresowany
    kupnem.

    > Narusza prywatność osób poruszających się tym samochodem. Pytałeś je o to ?

    Johnu, czas sie leczyc na nogi bo na glowe to juz za pozno...

    Nawet jeszcze nie wiesz w jaki sposob bedzie mozna to sprawdzic a juz
    pieprzysz glupoty. W GB na ten przyklad mozna sprawdzic podajac numer
    rejestracyjny + numer dowodu rejestracyjnego lub zaswiadczenia z badania.
    Poki tego komus nie udostepnisz mozesz spac spokojnie, tylko pamietaj
    zeby zarzucac koc na deske zeby ktos czasem przebiegu nie odczytal.

    --
    Artur
    ZZR 1200