  • 1. Data: 2013-10-06 02:06:08
    Temat: Re: Znakowanie samochodu
    Od: x...@g...com

    Niedawno sam postanowiłem oznakować swój samochód. Wszystko w obawie przed kradzieżą.
    Na pewno mogę polecić do tych spraw warszawski serwis www.mikroznakowanie.pl

  • 2. Data: 2013-10-06 17:22:38
    Od: "R" <...@n...spam>

    Użytkownik <x...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...
    >Niedawno sam postanowiłem oznakować swój samochód. Wszystko w obawie przed
    >kradzieżą.

    No dobrze, ale to przecież nie chroni przed kradzieżą. Co Ci przyjdzie z
    tego jak znajdą gdzieś na giełdzie części pochodzące zTwojego samochodu?
    R.

  • 3. Data: 2013-10-07 09:06:10
    Od: "Jan Koval" <j...@o...pl>

    Użytkownik "R" <...@n...spam> napisał w wiadomości

> [...]
    >
    > No dobrze, ale to przecież nie chroni przed kradzieżą. Co Ci przyjdzie z
    > tego jak znajdą gdzieś na giełdzie części pochodzące zTwojego samochodu?

    Dla mnie to jest spam-autoreklama. Ja też potrafię coś sam zrobić i wskazać adres
    gdzie mi to zrobią...

    J.