  • 41. Data: 2010-10-12 13:39:59
    Temat: Re: Znaleziono swiadka
    Od: "kml" <A...@g...lp>

    jak ustaliło radio TOK FM, śledczy znaleźli świadka wypadku samochodowego w
    Nowym Mieście. To kierowca wyprzedzanego przez volkswagena transporter auta.
    Zostanie on jeszcze dzisiaj przesłuchany, lecz wiadomo, że nie zatrzymał się
    on zaraz po wypadku, aby udzielić pomocy ofiarom.

    Według wstępnych ustaleń, transporter, który wyprzedzał świadka, w gęstej
    mgle nie mógł z większej odległości dostrzec nadjeżdżającej z naprzeciwka
    białej ciężarówki.

    Prokuratura przesłucha świadka, aby dowiedzieć się m.in., dlaczego nie
    zatrzymał się, by udzielić pomocy poszkodowanym w wypadku.

    http://tiny.pl/h98dk

    --
    pozdrawiam
    kml

  • 42. Data: 2010-10-12 13:40:23
    Temat: Re: Jaka, ku*wa, pr dko ?!
    Od: "PH" <P...@p...news>

    wiadomości news:i91ha0$7po$1@news.onet.pl...
    > Użytkownik "Robert_J" <d...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Huku i latających części samochodowych też nie?

    dokładnie. mało tego z dużym prawdopodobieństwem odłamki zderzających się
    samochodów uderzyły też w uciekiniera i to musiał słyszeć

  • 43. Data: 2010-10-12 13:40:30
    Temat: Re: Jaka, ku*wa, prędkość?!
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 12 Oct 2010 13:26:15 +0200 osobnik zwany Seba wystukał:

    > Kiedyś rodziciel miał takie auto u siebie w firmie - w wersji 9-cio
    > osobowej. Fajny, duży i wygodny samochód,

    to nie był bus tylko blaszak. Zwykły transporter.

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 44. Data: 2010-10-12 13:41:00
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Nie żebym kogoś bronił, ale jechałeś kiedyś we mgle?

    Takiej co wyłącza słuch osobiście jeszcze nie widziałem.

    Nic mi nie wiadomo, żeby w pobliżu Radomia wybuchł wulkan.
    Opad spiroplastyczny podcza takiego wybuchu faktycznie mógłby uniemożliwić
    zauważenie tego wypadku, ale to raczej była jednak zwykła mgła.

  • 45. Data: 2010-10-12 13:41:42
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "PH" <P...@p...news> napisał w wiadomości news:

    > dokładnie.

    Głuchym dają prawko?
    No to trzeba by to zmienić.

  • 46. Data: 2010-10-12 14:13:59
    Od: R2r <b...@m...net.pl>

    W dniu 2010-10-12 13:33, kamil pisze:
    > Ja zauwazylem, nie gryzie cos w zadek?

    No, wiesz, wielu ludzi całkiem poważnie tak argumentuje prędkość jako
    przyczynę niemal wszystkich wypadków...
    O.K. Ciepłe spodnie mam to i nie zauważyłem. ;-)

    --
    Pozdrawiam. Artur.
    __

  • 47. Data: 2010-10-12 14:16:18
    Od: "Bartłomiej Kacprzak" <b...@w...pl>

    > Dnia pięknego Tue, 12 Oct 2010 13:26:15 +0200 osobnik zwany Seba wystukał:

    > to nie był bus tylko blaszak. Zwykły transporter.
    Chyba nie do konca. Tam widac w otwartych drzwiach chyba dodatkowy rzad
    siedzen.

    pozdr

    --
    Bartek
    Niebieska9'99

  • 48. Data: 2010-10-12 14:18:12
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin CeSaR

    > Widzia?e? zdjecia tego busa? Np. to:
    > http://wiadomosci.onet.pl/fotoreportaze/Kraj/tragedi
    a-na-drodze-18-osob-
    nie-zyje,3731645,7684297,fotoreportaz-maly.html#phot
    o7684263
    > Wolno jecha??

    Spałeś na fizyce?

    --
    ignorance is bliss

  • 49. Data: 2010-10-12 14:27:13
    Od: "kml" <A...@g...lp>

    Użytkownik "Bartłomiej Kacprzak" <b...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Chyba nie do konca. Tam widac w otwartych drzwiach chyba dodatkowy rzad
    > siedzen.

    6-osobowy z tego co pisze GW czyli 3+3+paka.

    --
    pozdrawiam
    kml

  • 50. Data: 2010-10-12 14:50:52
    Od: Seba <s...@g...pl>

    Dnia Tue, 12 Oct 2010 11:40:30 +0000 (UTC), masti napisał(a):

    > to nie był bus tylko blaszak. Zwykły transporter.

    Z przodu miał najprawdopodobniej 1+2 (kierowca + pasażerowie), z tyłu
    kanapa była 3 - osobowa - ot, taka standardowa wersja z tamtego okresu
    produkcji.

    --
    Pozdrawiam,
    Sebastian S.