  • 31. Data: 2014-07-09 12:13:48
    Temat: Re: Znikający fotoradar
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2014-07-09 11:19, Myjk pisze:
    > Wed, 09 Jul 2014 10:37:44 +0200, Marcin N

    > Mam.

    > Przekroczyłeś, to dostałeś.

    Tak jest. Przekroczyłem to dostałem. Tyle, że to jest argumentem właśnie
    za tym, że nie masz racji. Bo mam wewnętrzne przekonanie, że jechałem
    bezpiecznie, zgodnie z własnym osądem absolutnie niczemu nie grożąc. A i
    tak dostałem mandat.

    Mowy tu nie ma o żadnym piractwie drogowym. Po prostu - złapali mnie na
    swój wredny haczyk, żeby wydębić haracz. I o tym właśnie pisałem
    poprzednio - ludzie cieszą się, gdy jakiś radar zostanie ukradziony, czy
    zniszczony. Bo ludzie mają wewnętrzne poczucie niesprawiedliwości, gdy
    płacą za niewinność.

    Oczywiście piratów TEŻ łapią, jednak częściej łapią niewinnych. Wszyscy
    wiemy, jak jest.

    --
    MN

  • 32. Data: 2014-07-09 12:15:12
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2014-07-09 10:52, AZ pisze:

    > To czemu dales zrobic sie jak dziecko? Do tych pstrykajacych z przodu sie
    > usmiecha lub przekazuje miedzynarodowy znak pokoju i jedzie dalej ;-)

    Oj tam. Z zaskoczenia mnie brali. Sam wiesz jak trudno utrzymać stałą
    niską prędkość na motorze. Drobny ruch ręką i już masz 10 km/h więcej.

    Poza tym - oczywiście nic nie zapłaciłem.

    --
    MN

  • 33. Data: 2014-07-09 12:19:43
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2014-07-09 11:40, Myjk pisze:

    > Aha, a o postawienie FR (a w zasadzie to świateł) wnioskowali mieszkańcy
    > Objazdowej a nie zadecydowali sobie tak urzędnicy (co stara się wtykać
    > Marcin N).

    Takich "dobrych radarów" jest trochę, niestety - nie są zbyt dochodowe.
    Dlaczego? Bo rozsądni kierowcy i bez radaru wiedzą, że w newralgicznych
    punktach trzeba zwolnić. W takich miejscach łapią więc wyłącznie
    PRAWDZIWYCH PIRATÓW. A że tych jest niewielu - to i dochody marne.

    Gdyby tylko w takich miejscach stały radary - złego słowa bym nie
    powiedział, a przypuszczam, że prawie nikt by się wtedy nie skarżył na
    pazerność władzy i haracze. Ale wszyscy przecież wiemy, jak jest naprawdę.

    --
    MN

  • 34. Data: 2014-07-09 12:20:43
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Wed, 09 Jul 2014 12:13:48 +0200, Marcin N

    > Oczywiście piratów TEŻ łapią, jednak częściej łapią niewinnych.

    Czyli przekraczający prędkość o 15/h jest zupełnie niewinny. Idąc tym
    tropem ten co przekracza o 80/h też jest niewinny, bo sobie stwierdzi: "mam
    wewnętrzne przekonanie, że jechałem bezpiecznie, zgodnie z własnym osądem
    absolutnie niczemu nie grożąc". Eh...

    > Wszyscy wiemy, jak jest.

    Wiemy. Jak łapią nas, to źle. Jak innych to dobrze.
    Ma to nawet swoją nazwę.

    --
    Pozdor Myjk

  • 35. Data: 2014-07-09 12:25:33
    Od: Czesław Wiśniak <c...@n...pl>

    > Tak, wiem, jesteś macho! rotfl

    Tak jest zasloniety od strony wsch:

    http://tinyurl.com/kowty35

    Nie ma samochodu, ktory by tam nie zwolnil bo zwyczajnie go nie widac,
    zreszta pewnie niedlugo wroci, wiec przestan znowu sieroto plakac, a jak nie
    potrafisz wlaczyc sie do ruchu to wez jazdy doszkalajace. Takich miejsc w
    kraju jest tysiace i ludzie sobie radza. Chcialbys, zeby na kazdej krzyzowce
    stal FR ?:)

  • 36. Data: 2014-07-09 12:29:04
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2014-07-09 12:20, Myjk pisze:
    > Wed, 09 Jul 2014 12:13:48 +0200, Marcin N

    > Czyli przekraczający prędkość o 15/h jest zupełnie niewinny.

    Jeździłem samochodem, gdy w tym miejscu, gdzie mnie łapali można było
    legalnie jechać 66 km/h. Nic się nie zmieniło od tamtego czasu - te same
    senne wioski, może nawet bardziej puste niż kiedyś, bo ludzie wyjechali
    do pracy.

    Jednak dzisiaj 65 km/h stało się wykroczeniem i już przestało być
    bezpieczne.

    Kiedyś reklamy pokazywały dwa samochody: jeden 70, drugi 80 km/h. Jeden
    zatrzymuje się przed ciężarówką wyjeżdżającą z boku, drugi w nią trafia.

    Dziś analogiczna reklama pokazuje samochód 50 i 60 km/h. 50 się
    zatrzymuje - a 60 trafia tak, że nadaje się do kasacji a ci z przodu
    giną. Zadziwiające - biorąc pod uwagę że przy crash-testach przy 55 km/h
    jest spora szansa przeżyć. Ten, co jechał 60 - to w chwili uderzenia
    pewnie ma ze 20-30 km/h. Nie chciało mi się liczyć.

    Co pokażą jutro? Ten sam film, ale jeden będzie "jechał" 30 a drugi 40?

    --
    MN

  • 37. Data: 2014-07-09 12:32:53
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Wed, 09 Jul 2014 12:19:43 +0200, Marcin N

    > Takich "dobrych radarów" jest trochę,
    > niestety - nie są zbyt dochodowe.

    Skąd założenie, że radar ma być dochodowy?

> [...]

    > Gdyby tylko w takich miejscach stały radary - złego słowa bym nie
    > powiedział, a przypuszczam, że prawie nikt by się wtedy nie skarżył na

    To może wyjaśnisz jakoś logicznie czemu radar w tym miejscu został
    zdewastowany? Przecież stał w takim "dobrym" miejscu.

    > Ale wszyscy przecież wiemy, jak jest naprawdę.

    Kali wie z pewnością.

    --
    Pozdor Myjk

  • 38. Data: 2014-07-09 12:37:22
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2014-07-09 12:32, Myjk pisze:

    > To może wyjaśnisz jakoś logicznie czemu radar w tym miejscu został
    > zdewastowany? Przecież stał w takim "dobrym" miejscu.

    Wygrałeś.

    --
    MN

  • 39. Data: 2014-07-09 12:43:32
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Wed, 9 Jul 2014 12:25:33 +0200, Czesław Wiśniak

    > Tak jest zasloniety od strony wsch:

    Ale mnie naprawdę nic do tego którędy wozisz słoiki, czereśniaku.

    --
    Pozdor Myjk

  • 40. Data: 2014-07-09 13:00:58
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>