  • Data: 2017-10-14 22:09:01
    Temat: Re: Znikający obraz z DisplayPort-u (DP)
    Od: Animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-10-14 o 20:02, JaNus pisze:

    > Ostatni punkt przywracania mam z połowy sierpnia, a od tego czasu trochę
    > zainstalowałem rzeczy, i nie chcę tego powtarzać. Liczę, że jakieś
    > rozwiązanie pojawi się w kolejnej aktualizacji windy.
    To trzeba było pomyśleć, żeby utworzyć następny, nowy punkt przywracania.

    Tyle czasu wałkujesz swoje coraz to nowsze sknocenia przez siebie
    działanie systemu, ciągle Ci coś nie dziala, co chwila co innego. Ja bym
    już w ciągu godziny problem rozwiązała . Jak widzisz o nic nie pytam, bo
    mi wszystko w komputerze pięknie działa-dzięki temu, że w razie czego
    sama potrafię naprawić jakis błąd. No i jeszcze jest masa podpowiedzi na
    google. A Ty jak dzieciak przedszkolak.

    https://www.google.pl/search?source=hp&q=+Znikaj%C4%
    85cy+obraz+z+Display+Port-u+&oq=+Znikaj%C4%85cy+obra
    z+z+Display+Port-u+&gs_l=psy-ab.12...4705.40486.0.44
    049.8.7.0.0.0.0.218.1015.0j5j1.6.0....0...1.1.64.psy
    -ab..2.0.0....0.eZD4cH_i1Yc

    > Twojego? No skądże, nie ruszam! Jeszcze go zarysuję, a przecież prawie
    > nieużywany...

    Tak gadają księżulkowie do dzieci kiedy chcą je zastraszyć.

    Wiem na 99%, że jesteś księdzem.

    --
    animka