  • 71. Data: 2012-01-19 18:11:11
    Temat: Re: Zn?w protesty przeciwko wysokim cenom paliw w Polsce
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 19/01/2012 16:54, AZ wrote:

    > Ale Ty mi nie mydlij oczu kapitalistami. Jakie to podatki placisz kupujac
    > telewizor? Oprocz VAT-u oczywiscie. Sa jakies?
    >
    > http://szczesniak.pl/files/Ceny_podatki_benzyna_Pols
    ka_ISA_2010.jpg

    VAT na telewizor we wszystkich krajach UE jest zbliżony. Akcyza i
    podatki w benzynie też, bo ceny są w miarę równe.

    Dlaczego protestujesz przeciwko podatkom w benzynie, a nie VATowi na
    telewizory dla biednych polaków?

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 72. Data: 2012-01-19 18:17:01
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2012-01-19 18:11, kamil pisze:

> [...]
    > podatki w benzynie też, bo ceny są w miarę równe.
    >
    > Dlaczego protestujesz przeciwko podatkom w benzynie, a nie VATowi na

    Tak na wszelki wypadek, ponieważ trzeba ponarzekać i przemilczeć parę
    kwestii:
    http://szczesniak.pl/2066

    To samo źródło, z którego Twój interlokutor wziął porównanie cen
    benzyny PL vs USA :)

  • 73. Data: 2012-01-19 18:23:22
    Od: "szufla" <b...@e...pl>

> [...]
    > w benzynie też, bo ceny są w miarę równe.
    >
    > Dlaczego protestujesz przeciwko podatkom w benzynie, a nie VATowi na

    Bieni polacy nie maja problemu z telewizorami bo na rynku konkuruje
    kilkadziesiat firm i rozrzut cen jesk kosmiczny, powiedzmuy od 300zl a jak
    jest z paliwem ?

    sz.

  • 74. Data: 2012-01-19 18:31:12
    Od: "szufla" <b...@e...pl>

    > To samo źródło, z którego Twój interlokutor wziął porównanie cen
    > benzyny PL vs USA :)

    Bardzo dobre to sa tam zamieszczone nizej komentarze

    sz.