  • Data: 2019-04-29 17:54:46
    Temat: Re: Żółtawy obraz monitora
    Od: Filip454 <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2019-04-29 o 15:40, pueblo pisze:
    > Podłączonego przez hdmi do laptopa. Tyle wiem, bo nie mam dostępu
    > bezpośrednio.
    > Czy to może być wina kabla(jakiś najtańszy)?

    To nie może być wina kabla (chyba, że jest uszkodzony). Jakość kabla nie
    ma znaczenia bo to sygnał cyfrowy - musiałby być uszkodzony. Wtedy może
    np. przerywać, a monitor świeci na fioletowo/różowo.

    Ja bym zobaczył, czy nie masz czegoś ustawionego w sterownikach.
    Zakładam, że masz laptopa z kartą graficzną Intel - oni mają stosunkowo
    "bogaty" zestaw opcji w sterownikach i być może tam się coś
    poprzestawiało z kolorami.

    --
    Filip454
    [f...@g...com]