  • 51. Data: 2019-05-03 09:30:03
    Temat: Re: Żółtawy obraz monitora
    Od: ń <k...@t...sie>

    Nie rozumiesz angielskiego - zapisz się na lekcje, akurat nauczyciele wolni.

    -----
    > Umiejętność czytania ze zrozumieniem to jednak, dla niektórych, nadal jakaś tajemna
    i nieodkryta potęga.

  • 52. Data: 2019-05-03 10:19:50
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2019-05-03 o 09:30, ń pisze:
    > Nie rozumiesz angielskiego - zapisz się na lekcje, akurat nauczyciele
    > wolni.

    Co ty gościu próbujesz udowodnić?
    Rzucasz się, pokrzykujesz... Masz jakieś wsparcie poza donośnym głosem?

    --
    MN

  • 53. Data: 2019-05-03 11:13:23
    Od: Filip454 <f...@g...com>

    W dniu 2019-05-03 o 09:30, ń pisze:
    > Nie rozumiesz angielskiego - zapisz się na lekcje, akurat nauczyciele
    > wolni.
    >

    > -----

    W sumie to jak ty w ogóle maturę zdałeś? Po twoich postach widać, że
    maks podstawowe, jak już jeździmy tak personalnie.

    Czytaj artykuł jako całokształt, a nie wyrywaj zdań z kontekstu jak kretyn.

    Najbardziej ślepi będą o ślepych najwięcej pisać i wyrywać zdania z
    kontekstu. Naucz się angielskiego czytać.

    --
    Filip454
    [f...@g...com]

  • 54. Data: 2019-05-03 11:30:49
    Od: Filip454 <f...@g...com>

    W dniu 2019-05-03 o 10:19, Marcin N pisze:

    > Co ty gościu próbujesz udowodnić?
    > Rzucasz się, pokrzykujesz... Masz jakieś wsparcie poza donośnym głosem?

    Żona mu nie dała i jest agresywny.

    --
    Filip454
    [f...@g...com]

  • 55. Data: 2019-05-03 11:49:08
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 03.05.2019 o 09:30, ń pisze:
    > Nie rozumiesz angielskiego - zapisz się na lekcje, akurat nauczyciele
    > wolni.

    Z tobą jeszcze gorzej, bo nie rozumiesz po polsku co się do ciebie od
    lat pisze.

    --
    Czarek

  • 56. Data: 2019-05-03 12:28:47
    Od: ń <k...@t...sie>

    Przetłumacz na polski to drugie zdanie, które zacytowałeś, i je zrozum proszę.
    Zrozum, dlaczego projektanci HDMI przy wywołanych kablem zniekształceniach sygnału
    poszli w ciszę, a nie w napie....anie po uszach.
    I nie trać reszty życia na obrażanie innych, szkoda czasu i ich i Twojego.

    -----

  • 57. Data: 2019-05-03 12:50:48
    Od: Animka <a...@w...pl>

    W dniu 2019-05-03 o 03:40, Queequeg pisze:

    > Dlaczego miałoby pomóc?

    Ja tak zrobiłam. Przełożyłam wtyczkę w telewizorze z HDMi-2 na HDMI-1 z
    już odwrotnymi końcówkami kabla. Zresetowałam modem od operatora,.
    wyłączylam z sieci. Po paru minutach ponownie włączyłam i zobaczyłam
    normalność.

    --
    animka

  • 58. Data: 2019-05-03 13:16:23
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Animka a...@w...pl ...

> [...]
    > HDMI-1 z już odwrotnymi końcówkami kabla. Zresetowałam modem od
    > operatora,. wyłączylam z sieci. Po paru minutach ponownie włączyłam

    Miałem to samo.
    Z tym ze u mnie efektem były takie jakby czystsze szyby w oknach...

    --
    Pozdrawia... Budzik

  • 59. Data: 2019-05-03 13:16:24
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Andrzej P. Wozniak u...@p...onet.pl.invalid ...

    > Wracając do tematu wątku: Zażółcenie obrazu może wynikać z
    > uszkodzenia kabla, np. jeśli fizycznie oddzielne żyły przesyłają
    > sygnały R, G, B. Jednak takie zażółcenie to naprawdę brak sygnału
    > niebieskiego, a o tym pytający nie wspominał.

    Sygnał RGB w kablu HDMI?
    Hmm....

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Jak dostać się zdalnie na komputer podłączony do sieci Windows ?

  • 60. Data: 2019-05-03 13:22:08
    Od: Animka <a...@w...pl>

    W dniu 2019-05-03 o 13:16, Budzik pisze:
    > Użytkownik Animka a...@w...pl ...

    > Miałem to samo.
    > Z tym ze u mnie efektem były takie jakby czystsze szyby w oknach...

    Kabel HDMI/DVI?

    --
    animka