  • Data: 2019-02-20 17:20:56
    Temat: Re: Zolw
    Od: Mateusz Viste <m...@n...pamietam> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 12 Feb 2019 15:06:37 +0000, Mateusz Viste wrote:
    > Ilość żywych serwerów gopher nie jest zatrważająca (było jakoś koło 110
    > kiedy ostatnio liczyłem), więc człowiek jest w stanie dość szybko
    > obłazić dzisiejszy gopherspace.

    Koło 110 było, kiedy liczyłem je kilka dobrych lat temu. Ale zaciekawił
    mnie temat, więc popełniłem w zeszły weekend poniższe:
    https://gopher.floodgap.com/gopher/gw?gopher://gophe
    r.viste.fr/1/ogup/

    Po paru dniach szperania, mój łazik naliczył 240 aktualnie
    odpowiadających serwerów - znaczy gopherspace powiększył się ponad
    dwukrotnie (!) w ostatnich kilku latach. Co prawda moja lista zawiera
    kilka dublonów (aliasów), ale na oko bardzo niewiele.
    Pochodziłem wczoraj wieczorem po gophersferze, i faktycznie - mnóstwo
    nowych ludzi! Skąd oni się wzięli???

    Mateusz