  • 1. Data: 2013-05-04 15:29:56
    Temat: Zwardoń DK69 -> Słowacja
    Od: "jotemon" <j...@u...pl>

    Mapa pokazuje, że wjeżdża się na kawałek dialicy D3 - gdzieś około 150m i z
    tego kawałka zjeżdża się na drogę 12. Czy na tym kawałku dialicy trzeba mieć
    winietę? Pytam, bo już przyzwyczaiłem się do tego, że w takich sytuacjach
    rozsądek niewiele ma do powiedzenia.

    jotemon

  • 2. Data: 2013-05-05 07:13:57
    Temat: Re: Zwardoń DK69 -> Słowacja
    Od: Aneta aaa <a...@g...com>

    generalnie jest taka zasada ze jak jedziesz do Czech czy na Slowacje
    to lepiej ta winiete kupic nawet jak niby planujesz jechac tylko po
    normalnej drodze bo moze sie zdarzyc ze jakis drogowskaz cie pokieruje
    na dwupasmowke. Zreszta byly przypadki ze policjant zatrzymywal Polaka
    na normalnej drodze i pyta gdzie winieta i twierdzi ze u nich winieta
    jest na wszystkie drogi krajowe a nie tylko na dwupasmowki i wez sie z
    nim kloc.

    Ja jedyne co jechalem bez winiety to Svidnik - Stropkov - Vranov -
    Slovenske Nove Mesto - Satoraljaujhely i mnie nie zlapali moze mialem
    szczescie

  • 3. Data: 2013-05-05 09:56:59
    Od: ""

    At 04 May 2013 15:29:56 +0200 jotemon wrote:
    > Mapa pokazuje, że wjeżdża się na kawałek dialicy D3

    Co to jest dialica ? Nie znamtakiego slowa w j.polskim.

    Pawik

  • 4. Data: 2013-05-05 15:32:37
    Od: gowit <w...@g...com>

    Co to jest dialica ? Nie znamtakiego slowa w j.polskim.

    Pawik

    Dwupasmówka

  • 5. Data: 2013-05-05 17:32:54
    Od: Slavekk <s...@g...pl>

    W dniu 2013-05-05 07:13, Aneta aaa pisze:
> [...]
    > na normalnej drodze i pyta gdzie winieta i twierdzi ze u nich winieta
    > jest na wszystkie drogi krajowe a nie tylko na dwupasmowki i wez sie z

    Bajki z mchu i paproci, jeden mówił że znajomy jego znajomego...

    Odcinek o który pytał twórca wątku nie wymaga słowackiej winiety

    Sławek

  • 6. Data: 2013-05-05 18:57:59
    Od: Marek 'marcus075' Karweta <m...@g...com>

    gowit, Sun, 5 May 2013 06:32:37 -0700 (PDT), pl.misc.samochody:

    > Co to jest dialica ? Nie znamtakiego slowa w j.polskim.
    >
    > Pawik
    >
    > Dwupasmówka

    Notrochęnie. A w zasadzie to wcale nie.
    Diaľnica to nic innego jak "autostrada".

    --
    Pozdrowienia,
    Marek 'marcus075' Karweta | Dwa kieliszki wystarczą.

  • 7. Data: 2013-05-05 21:53:41
    Od: "pbanasik" <pbanasik@(z)interia.pl>

    > Notrochęnie. A w zasadzie to wcale nie.
    > Diaľnica to nic innego jak "autostrada".
    >
    > --

    A z jakiego języka wywodzi się to słowo ?

    Pozdrawiam
    Pawik

    Do jotemon: Po co używać niezrozumiałych słów skoro jest przyjęte i
    zrozumiałe: autostrada, dwupasmówka, itp.

  • 8. Data: 2013-05-06 11:18:57
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "pbanasik" napisał w wiadomości grup
    .pl...
    >A z jakiego języka wywodzi się to słowo ?

    >Do jotemon: Po co używać niezrozumiałych słów skoro jest przyjęte i
    >zrozumiałe: autostrada, dwupasmówka, itp.

    A popros potem w Czechach czy Slowacji winietke na autostrady.
    Dla auta osobowego :-)

    J.

  • 9. Data: 2013-05-06 11:29:20
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello J.F,

    Monday, May 6, 2013, 11:18:57 AM, you wrote:

    > A popros potem w Czechach czy Slowacji winietke na autostrady.
    > Dla auta osobowego :-)

    Ja proszę o "poplatek pro dalnicu" i mnie rozumieją. Jakbym zaczął
    bredzić o jakiś "dialicach", to chyba by mnie jednak nie zrozumieli...

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 10. Data: 2013-05-06 11:39:25
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "RoMan Mandziejewicz" napisał w wiadomości
    Hello J.F,
    >Ja proszę o "poplatek pro dalnicu" i mnie rozumieją. Jakbym zaczął
    >bredzić o jakiś "dialicach", to chyba by mnie jednak nie
    >zrozumieli...

    Bo sie kolega pomylil o literke.

    Pytanie co zrobia po poproszeniu o "winietke na autostrady",
    szczegolnie od poludniowej granicy.
    Bo jesli zrobia glupia mine, to dobrze ze na grupie uczy sie obcych
    jezykow :-)

    J.