  • 1. Data: 2017-10-08 00:05:21
    Temat: Re: Zwrot OC
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Sat, 7 Oct 2017 22:23:21 +0200 (GMT+02:00), =?ISO-8859-2?Q?Badabum_
    napisał(a):

    > Czy ubezpieczyciel ma prawo odmówić zwrotu części składki OC po
    > zezłomowaniu auta.

    Moim zdaniem nie - oczywiście o ile mówimy o oficjalnym zezłomowaniu
    połączonym z wyrejestrowaniem.

    O szczegółach mówi art. 41 ustawy o ubezpieczeniach obowiązkowych,
    Ubezpieczeniowym Funduszu Gwarancyjnym i Polskim Biurze Ubezpieczycieli
    Komunikacyjnych

    http://isap.sejm.gov.pl/Download?id=WDU20031241152&t
    ype=3

  • 2. Data: 2017-10-08 22:41:58
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-10-08 o 20:24, Badabum <malkonUSUŃt@go2.pl> pisze:

    > Dziękuję za informację.

    A jak jest uzasadniana odmowa?

    --
    Liwiusz

  • 3. Data: 2017-10-10 14:06:29
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Badabum " napisał w wiadomości grup
    >Odmowy jeszcze nie było. Auto jeszcze jeździ. Napisałem do nich z
    > zapytaniem jak wygląda procedura i nie odpisali. Chodzi o Link4,
    > a w internecie jest dużo złych opinii na temat rzetelności.

    A tam procedura - piszesz pisemko, ze z powodu zlomowania wypowiadasz
    polise i prosisz o zwrot reszty skladki na konto nr ...

    J.

  • 4. Data: 2017-10-10 14:15:56
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 10 października 2017 14:06:41 UTC+2 użytkownik J.F. napisał:

    > A tam procedura - piszesz pisemko, ze z powodu zlomowania wypowiadasz
    > polise i prosisz o zwrot reszty skladki na konto nr ...

    Nawet niekoniecznie jakieś pismo musi pisać
    Link4 udostepnia specjalny formularz w tym celu
    https://www.link4.pl/strefa-klienta-link4/wyrejestro
    wanie-samochodu

    Ale nie ma to jak to ponarzekać na grupie nie zerkając do źródła;)