    From: "Marek Augustyński" <c...@g...pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Żydowska małpa
    Date: Wed, 14 Jan 2009 02:42:36 +0000 (UTC)

    > Wiesz co ?
    > Chyba jednak trochę przesadzasz.
    > Nadal nie mam pojęcia po co to zrobiłeś i dlaczego tak ale nie wydaje mi
    się
    > to być specjalnie frapujące. Internet jest w jakimś sensie śmietnikiem -
    > każdy to wie.

    Zrobiłem to bo tak chciałem.

    > Ot dorzuciłeś się z kolejnym wirtualnym śmieciem i tyle.

    No i co z tego?

    > Nie podpieraj się nazwiskami, imionami, filozofiami, religią itd., bo to
    > chyba jakiś żart jest.

    Dla Ciebie. Rozumiem że niczm się mam nie podpierać. Mam prowadzić nowomowę?

    > To że dostałeś odzew, jak widzę bardzo Cię cieszy, no i dobrze.
    > Ale może zastanów się ile osób obejrzało ten bezsensowny komiks i nie
    > zaprzątnęło sobie nim uwagi na tyle by cokolwiek pisać.
    > Ani na tak, ani na nie.

    Zastanowiłem się i nad tym

    > Jak to zobaczyłem to pomyślałem sobie - "ocho, gościu przyprawił i mu się
    > klawisze poplątały", i to by było pół biedy.
    > Ale ponieważ dorabiasz do tego jakąś pokrętną kompilację rozmaitych
    > nonsensów - to już jest zupełnie fatalnie.

    Przeciez dla mnie to jest rozmowa. I nie ja zrobiłem z niej halo. Masz to
    kawę na ławę. Pokazałem co pokazałem dostałem odzew jaki dostałem. Jak dla
    mnie był on kilkakrotnie przesadzony ponieważ to co tu pusciłem nie jest
    zadnym niewiadomo co... jak zauważyłeś.
    Czy sam potrafisz uzasadnić swoją reakcję? Dlaczego uważasz, że mi się
    klawisze poplątały? Nie interesuje Cie to? Bo mnie takie cos by zastanowiło.
    Nie odbierz tego negatywnie, po prostu chodzi mi o autorefleksję.
    Co jest nonsensem? Powiedz mi proszę. Też mnie to interesuje. I znowu nie
    myśl, że prowadze jakieś dochodzenie, które ma cokolwiek stwierdzić. Jeśli
    coś piszesz to uzasadnij.

    Ja też mogę powiedzieć, że komus sie pomieszało... to banał jest.

    pozdrawiam
    marek