  • Data: 2019-06-18 14:09:00
    Temat: Re: a takie tam ...
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2019-06-18, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:
    > Użytkownik "Marcin Debowski" napisał w wiadomości grup

    > IMO - zle jest, jak niewykwalifikowany inzynier bedzie szkolil
    > robotnika :-)

    Tez mi się tak wydaje. Pytam, bo mam tu pewną niezgodność poglądów z
    jednym z moich szefów. Sprzeciwia się on abym się szkolił, gdy przyjdzie
    jakaś nowa maszyna. I nie chodzi tu o jakieś cholera wie jak głebokie
    szkolenie, ale o postawowe zapoznanie się, popracowanie z parę godzin na
    ustrojstwie. Szef ów uważa bowiem jak dziadek WMa, że od tego są młodsi
    inzynierowie. Ja zaś uważam, że jak mam komuś później wydawac dyspozycje
    pracy na takiej maszynie, to powinienem min. znać jej faktyczne
    możliwości i łatwośc wykonania okreslonych zadań.

    > I tak sie czasem zastanawiam kto tych robotnikow szkoli - majster ?
    > Inni robotnicy ?

    Pewnie inni robotnicy.

    > A moze rola inzyniera w tym, zeby robotnik mial tylko proste czynnosci
    > do wykonania ?

    Chyba jednak nie.

    --
    Marcin