  • 1. Data: 2004-09-03 17:31:55
    Temat: administratorz,moderatorzy portali
    Od: "Gocha" <m...@p...onet.pl>

    Witam!

    Chcialam sie uzewnetrznic na temat traktowania ludzi przez wyzej wymienionych,
    kilka dni temu zalogowalam sie do portalu www.pogaduszki.pl wczoraj wchodzac na
    strone zastalam komunikat zostales wyrzucony z tego forum skontaktuj sie z
    administratorem badz moderatorem zrobilam tak skontaktowalam sie z
    nijakim "bieniu" z zapytaniem dlaczego zostalam wyrzucona gdyz nie zrobilam nic
    ani nie zlamalam FAQ chcialam sie wiec dowiedziec : DLACZEGO tak sie stalo? pan
    bieniu odeslal mi mejla z informacja ze on sie nie zajmuje pogaduszkami gdzy
    teraz to sprawa tych z www.fotka.pl Ci odeslali mnie na gadu do moderatora badz
    administratora ktory stwierdzil ze nie ma zielonego pojecia o tym by pogaduszki
    mialy cos wspolnego z fotka i niestety nie pomoze mi...generalnie git i w sumie
    nic sie nie stalo ale nie znosze olewatorstwa i ignorowania ludzi.. nadal nie
    wiem czemu mnie wyrzucono za co?, nie wiem kto administruje i moderuje strone
    generalnie bania czeski film :-)
    Wygadalam sie lepiej mi:P

    Pozdrawiam:-)

  • 2. Data: 2004-09-03 17:44:18
    Temat: Re: administratorz,moderatorzy portali
    Od: "Jakub Zukowski" <j...@N...venomski.com>

    Witam,
    [...]
    > Wygadalam sie lepiej mi:P
    Zebys jeszcze to zrobila na odpowiedniej grupie...

    --
    Jakub 'Venom' Żukowski
    mobile: (+48 502) 819 219

  • 3. Data: 2004-09-03 17:46:12
    Od: Andrzej Bursztynski <_...@n...pl>

    Gocha wrote:
    > Chcialam sie uzewnetrznic na temat traktowania ludzi przez wyzej wymienionych,

    czy też startujesz w konkursie na najdłuższe zdanie?

    [..]
    > nic sie nie stalo ale nie znosze olewatorstwa i ignorowania ludzi.. nadal nie

    Zacznij od siebie - netykieta, temat grupy, sposób wypowiedzi - może
    dlatego wykopali Cię z forum?

    --
    Andrzej Bursztynski, My personal opinions are just mine
    -dodaj imię kropeczka nazwisko małpa i masz adres pocztowy-

  • 4. Data: 2004-09-03 17:46:37
    Od: "Gocha" <m...@p...onet.pl>

    >Przepraszam nie jestem az tak zaznajomiona z niusami wydwawalo mi sie ze
    internet to internet przepraszam ze zachowalam sie jak blondynka;P

  • 5. Data: 2004-09-03 17:52:31
    Od: m...@p...onet.pl

    Ech... nie skomentuje tego nie zamierzam tez przepraszac bo nie zrobilam
    niczego zlego wydawalo mi sie ze slowo grupa dotyczy internetu jesli sie
    pomylilam trudno ale nie jest to powod by atakowac kogos nie znajac go.

  • 6. Data: 2004-09-03 17:59:28
    Od: Krzysztof Oledzki <o...@...ns.pl>

    Gocha <m...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
    Witam!

    > Chcialam sie uzewnetrznic na temat traktowania ludzi przez wyzej wymienionych,

    Masz foto? ;-)

    Pozdrawiam,

    Krzysztof Oledzki

    --
    Krzysztof Olędzki
    e-mail address: ole(a-t)ans(d-o-t)pl

  • 7. Data: 2004-09-03 18:02:25
    Od: "Gocha" <m...@p...onet.pl>

    www.manka.info tez z przymruzeniem oka prosze pana:P

  • 8. Data: 2004-09-03 18:25:59
    Od: kya <k...@m...here.invalid>

    On 3 Sep 2004 19:52:31 +0200, m...@p...onet.pl wrote:
    > Ech... nie skomentuje tego nie zamierzam tez przepraszac bo nie zrobilam
    > niczego zlego wydawalo mi sie ze slowo grupa dotyczy internetu jesli sie
    > pomylilam trudno

    Na przyszłość sprawdzaj tematykę grupy na <http://www.killfile.pl>,
    zanim na nią napiszesz.

    > ale nie jest to powod by atakowac kogos nie znajac go.

    Jeśli poczułaś się atakowana, nie będziesz się dobrze bawić w Usenecie.

    PS
    Spróbuj pisać krótsze zdania i czytać je przed wysłaniem.

    --
    ////))) ...passwords are like condoms: they let you do cool things, :
    //|-O-O ) but change 'em frequently, and NEVER LEND THEM TO FRIENDS :

  • 9. Data: 2004-09-03 20:23:07
    Od: "Qba" <a...@...sygnaturce>

    Gocha (m...@p...onet.pl) w wiadomości
    7...@n...onet.pl napisał:
    > Witam!
    >
    > (...)
    > Wygadalam sie lepiej mi:P

    w sumie to powinna chyba powstac nowa grupa np pl.internet. (dyskusje?),
    ktora by obejmowala "problemy" tego typu i po prostu luzne watki zwiazane z
    polskim internetem - poniewaz niekazdy (szczegolnie zaczynajacy zabawe z
    newsami) zna np. pregierz (chociaz niewszystko tam by pasowalo)...

    --
    __ _
    / \|_\ /\ [ pegazqba (at) ][ http://qba.neostrada.pl/ ]

  • 10. Data: 2004-09-04 06:25:25
    Od: januszek <j...@k...nie.lubi.spamu.dlatego.prosze.to.wyciac.irc.pl>

    m...@p...onet.pl napisał(a):

    [...]

    > Ech... nie skomentuje tego nie zamierzam tez przepraszac bo nie zrobilam
    > niczego zlego wydawalo mi sie ze slowo grupa dotyczy internetu jesli sie
    > pomylilam trudno ale nie jest to powod by atakowac kogos nie znajac go.

    Hyhyhy... I ty sie dziwisz, ze Cie wykopalil z forum? ;P

    j.