  • Data: 2012-12-26 17:15:18
    Temat: Re: agito.pl - Wasze opinie
    Od: the_foe <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-12-16 17:14, DooMiniK pisze:
    > Witam.
    > Nie znam sklepu - agito.pl (wysyłkowo). Mają dobrą cenę na monitor,
    > który chcę kupić... Ma ktoś jakieś doświadczenia z wyżej wymienionym
    > sklepem? (pozytywne/negatywne)?

    swietny sklep, wiele razy kupowalem u nich, szybko i bez problemu. Nigdy
    nie trafil mi sie sprzet lezakowany (np. jak kupilem fona to mial lediwe
    miesiac od produkcji), co sobie mocno cenie.
    Niestety, ostatnio w wyszukiwarkach mocno spada w dół (robi sie co raz
    drozszy na tle konkurencji), ale jak nie sa to miazdzace roznice to wole
    ich renome.

    --
    the_foe