  • 1. Data: 2012-12-16 17:14:48
    Temat: agito.pl - Wasze opinie
    Od: DooMiniK <bachus@bachus>

    Witam.
    Nie znam sklepu - agito.pl (wysyłkowo). Mają dobrą cenę na monitor,
    który chcę kupić... Ma ktoś jakieś doświadczenia z wyżej wymienionym
    sklepem? (pozytywne/negatywne)?

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    bachus(at)post(dot)peel

  • 2. Data: 2012-12-16 17:45:49
    Temat: Re: agito.pl - Wasze opinie
    Od: "Borneq" <b...@a...hidden.pl>

    Użytkownik "DooMiniK" <bachus@bachus> napisał w wiadomości
    > Witam.
    > Nie znam sklepu - agito.pl (wysyłkowo). Mają dobrą cenę na monitor,
    > który chcę kupić... Ma ktoś jakieś doświadczenia z wyżej wymienionym
    > sklepem? (pozytywne/negatywne)?

    Pozytywne, w 2007 roku składałem tam z części komputer.

  • 3. Data: 2012-12-16 20:32:15
    Od: Maciej Bojko <m...@g...com>

    On Sun, 16 Dec 2012 16:14:48 +0000, DooMiniK <bachus@bachus> wrote:

    >Witam.
    >Nie znam sklepu - agito.pl (wysyłkowo). Mają dobrą cenę na monitor,
    >który chcę kupić... Ma ktoś jakieś doświadczenia z wyżej wymienionym
    >sklepem? (pozytywne/negatywne)?

    Kilkakrotnie, bez problemów. Ale do tego są serwisy takie, jak Opineo,
    Skąpiec też agreguje opinie klientów.

  • 4. Data: 2012-12-16 20:56:34
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "DooMiniK" napisał:

    > Nie znam sklepu - agito.pl (wysyłkowo). Mają dobrą cenę na monitor,
    > który chcę kupić... Ma ktoś jakieś doświadczenia z wyżej wymienionym
    > sklepem? (pozytywne/negatywne)?

    Pozytywne, zarówno jeśli chodzi o ceny, jak i sposób obsługi klienta.
    Należy jednak wziąć pod uwagę, że ten "sklep" handluje w zasadzie
    wszystkim i komputery oraz podzespoły PC to zaledwie wycinek ich
    działalności. No i że należy do grupy (za przeproszeniem) Allegro.

    JoteR

  • 5. Data: 2012-12-16 21:52:50
    Od: "$heikh el $hah" <s...@g...com>

    W dniu 2012-12-16 17:14, DooMiniK pisze:
    > Witam.
    > Nie znam sklepu - agito.pl (wysyłkowo). Mają dobrą cenę na monitor,
    > który chcę kupić... Ma ktoś jakieś doświadczenia z wyżej wymienionym
    > sklepem? (pozytywne/negatywne)?

    Chyba nic u nich nie kupowałem, ale to stara, duża 'firma' jest, więc
    jeśli cena najlepsza, to problemów bym nie przewidywał.
    Za to dla mnie odkryciem roku jest morele.net z rewelacyjnymi cenami i
    ponoć największą siecią punktów odbiorczych. Za klawisze w stacjonarnym
    gość chciał 350 zł. Po znajomości, z największym możliwym rabatem
    jakiego mógł udzielić - 330. A zamawiając w morele i odbierając
    następnego dnia w punkcie, kosztowały mnie ostatecznie 275 zł i trochę
    czasu, bo Mogilskiej (KRK) nie miałem po drodze.

    --
    ?(?.?)? ? ???
    ???$ ?? ?????$

  • 6. Data: 2012-12-16 23:19:45
    Od: "T.F." <t...@U...wp.pl>

    "$heikh el $hah" ...

    > Za to dla mnie odkryciem roku jest morele.net z rewelacyjnymi cenami

    Potwierdzam.
    Kilkaset tys. PLN w br. u nich wydalismy.
    Glownie na laptopy (Toshiba) i UPSy (APC).

    --
    T.F.

  • 7. Data: 2012-12-17 00:02:03
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    JoteR pisze tak:

    > No i że należy do grupy (za przeproszeniem) Allegro.

    uu tego nie wiedziałem. Nic u nich nie kupię ;)

    --
    Piotr

  • 8. Data: 2012-12-17 08:56:00
    Od: Franc <s...@w...pl>

    Dnia Sun, 16 Dec 2012 16:14:48 +0000, DooMiniK napisał(a):

    > Nie znam sklepu - agito.pl (wysyłkowo). Mają dobrą cenę na monitor,
    > który chcę kupić... Ma ktoś jakieś doświadczenia z wyżej wymienionym
    > sklepem? (pozytywne/negatywne)?

    Zawsze się znajdzie ktoś, kto ma negatywne doświadzenia.
    Ja miałem z nim takie gdy chciałem kupić kartę graficzną do kompa. Okazało
    się, że wystawili do sprzedaży pozycję której nie mieli na stanie i zaczeli
    robić dziwne rzeczy - zamykali zamówienie, kręcili, kasowali itp.
    Dałem sobie z nimi spokój.

    --
    Franc

  • 9. Data: 2012-12-17 09:01:09
    Od: I.Tichy <i...@...tichy.pl>

    DooMiniK <bachus@bachus> napisał(a):

    >Witam.
    >Nie znam sklepu - agito.pl (wysyłkowo). Mają dobrą cenę na monitor,
    >który chcę kupić... Ma ktoś jakieś doświadczenia z wyżej wymienionym
    >sklepem? (pozytywne/negatywne)?

    Historia:
    Kupowalem tam 2 lata temu dyski HDD. Paczka wygladala na nieuszkodzona,
    a poniewaz wtedy akurat wyjezdzalem, to dopiero zajrzalem do niej za tydzien.
    Okazalo sie, ze jeden z dyskow mial lekko wgnieciony mechanicznie rog
    - formatowanie zatrzymywalo sie gdzies na 70% i glowica zaczynala stukac.
    Napisalem reklamacje, po 2 tygodniach mialem nowy, nieuszkodzony dysk
    - pomimo przeciez, ze uszkodzenie moglo wskazywac na wine uzytkownika.
    Ale ZTCW na kazdym etapie maja kamery wiec moze widzieli, ze to ich pracownik
    go opuscil... tak czy siak, wszystko zostalo zalatwione profesjonalnie
    i bez najmniejszych problemow.

  • 10. Data: 2012-12-17 12:21:18
    Od: Paweł U. <p...@n...pl>

    Negatywne: omijam szerokim łukiem od zimy zeszłego roku, gdy w trakcie
    płatności on-line przeglądarka wyświetliła białą planszę -nic-. Uznałem za
    zbyt niebezpieczne zakupy u nich. Na szczęście nie obciążyło mi karty.

    Paweł