eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyamperomierze w starych konstrukcjach ZSRR › Re: amperomierze w starych konstrukcjach ZSRR
  • X-Received: by 10.50.67.17 with SMTP id j17mr174068igt.8.1381532334653; Fri, 11 Oct
    2013 15:58:54 -0700 (PDT)
    X-Received: by 10.50.67.17 with SMTP id j17mr174068igt.8.1381532334653; Fri, 11 Oct
    2013 15:58:54 -0700 (PDT)
    Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!feeder.erje.net!us.feeder.erje.net!news.glo
    rb.com!i2no7370700qav.0!news-out.google.com!9ni29475qaf.0!nntp.google.com!i2no7
    370699qav.0!postnews.google.com!glegroupsg2000goo.googlegroups.com!not-for-mail
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: Fri, 11 Oct 2013 15:58:54 -0700 (PDT)
    In-Reply-To: <l39o2f$i1q$1@node2.news.atman.pl>
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=164.127.207.22;
    posting-account=8M0CvAkAAAB7M_iEIKzZJBrD5I452jG9
    NNTP-Posting-Host: 164.127.207.22
    References: <l39fml$umn$1@mx1.internetia.pl>
    <a...@g...com>
    <l39o2f$i1q$1@node2.news.atman.pl>
    User-Agent: G2/1.0
    MIME-Version: 1.0
    Message-ID: <d...@g...com>
    Subject: Re: amperomierze w starych konstrukcjach ZSRR
    From: k...@g...com
    Injection-Date: Fri, 11 Oct 2013 22:58:54 +0000
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2507106
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu piątek, 11 października 2013 22:46:08 UTC+2 użytkownik Tomasz Wójtowicz
    napisał:
    > W dniu 2013-10-11 20:27, k...@g...com pisze:
    >
    >
    >
    > >
    >
    > > Zdziwisz się ale amperomierz był wpięty tak jak się podłącza amperomierze. W
    przewód wychodzący z prądnicy i idący do akumulatora.
    >
    >
    >
    > No i źle mówisz, bo taki amperomierz nie pokaże ujemnego prądu, kiedy
    >
    > akumulator jest rozładowywany.

    Samochody o których domyślnie jest mowa to samochody sprzed trzydziestu lat. W
    tamtych samochodach do akumulatora dochodziły dwa grube przewody. No chyba że ktoś
    sobie radio założył to trzeci cienki. We współczesnych samochodach w plusowej klemie
    zatopione są dwa przewody. Jeden gruby i drugi sporo cieńszy, ale do cienkich nie
    należący. Tak na oko od 4 do 6 kwadrat. We wspólczesnych taki amperomierz trzeba było
    by wpiąć w ten przewód. W starych samochodach odejście minusa ( kiedyś był plus na
    masie nie wiedzieć czemu) Odejście od akumulatora było w innym miejscu. Z reguły na
    śrubie włącznika elektromagnetycznego rozrusznika. I tam było odejście na instalację
    i wyjście z regulatora napięcia na akumulator. I tam był wydzielony kawałek przewodu
    na którym był założony amperomierz. Nieścisłość wyszła z tego że zamiast wyjścia z
    prądnicy powinienem napisać wyjścia z regulatora napięcia. We współczesnych
    samochodach z alternatorami wyjście z alternatora jest połączone z akumulatorem. W
    starych z prądnicami po drodze był jeszcze regulator napięcia.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: