  • 11. Data: 2010-12-17 23:48:02
    Temat: Re: analizator stanów logicznych
    Od: "wowa" <w...@g...pl>

    Użytkownik "Adam Dybkowski" <a...@4...pl> napisał w wiadomości
    news:iegoso$t9v$3@news.onet.pl...

    > Eeee, a jak z wyzwalaniem? Powiedzmy, że podglądam magistralę I2C (przy
    > magistrali 100kHz ten wynalazek na LPT powinien się wyrobić) - jak zacząć
    > zbieranie przebiegu od początku transmisji (zbocza START)?

    Teraz nie pamiętam :( Sprawdzę w poniedziałek. Mnie było potrzebne
    wyzwalanie ręczne :)
    Wojtek

    --
    sygnaturka oczekuje na natchnienie :)

  • 12. Data: 2010-12-18 01:01:36
    Od: Michoo <m...@v...pl>

    W dniu 15.12.2010 22:01, wowa pisze:

    > Użytkownik "identifikator: 20040501" <N...@g...pl> napisał
    > w wiadomości news:ieb29h$lne$1@mx1.internetia.pl...
    >>
    > Specjalna wersja dla studentów :)
    > http://www.xs4all.nl/~jwasys/old/diy2.html. No dobrze, trzeba sobie
    > zmontować :) Zrobiłem i działa bardzo dobrze, przydał by się dłuższy
    > czas zapisu.
    Ztcp to może być problematyczne rozwiązanie - LPT nie jest w
    dzisiejszych systemach operacyjnych przetwarzane w RT, wiec mogą się
    zażyć zgubione zmiany stanu.

    Michoo

  • 13. Data: 2010-12-19 15:28:53
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@g...pl>

    a taki multimetr:
    http://allegro.pl/multimetr-oscyloskop-8mhz-usb-lcd-
    uni-t-ut81b-i1364588246.html
    może pracować jako analizator stanu logicznego? Ktoś się bawił?

  • 14. Data: 2010-12-19 15:58:39
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 19 Dec 2010 16:28:53 +0100, identifikator: 20040501 wrote:
    >a taki multimetr:
    >http://allegro.pl/multimetr-oscyloskop-8mhz-usb-lcd
    -uni-t-ut81b-i1364588246.html
    >może pracować jako analizator stanu logicznego? Ktoś się bawił?

    Moze i moze, ale ma jedno wejscie napieciowe, wiec co tam chcesz
    analizowac ?

    Niestety - analizator jest przydatny tam gdzie do obserwacji jest
    wiecej niz dwa sygnaly.

    J.

  • 15. Data: 2010-12-19 16:12:29
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@g...pl>

    > Moze i moze, ale ma jedno wejscie napieciowe, wiec co tam chcesz
    > analizowac ?

    mi chodzi o podejrzenie transmisji szeregowej...

  • 16. Data: 2010-12-19 16:49:20
    Od: Michoo <m...@v...pl>

    W dniu 19.12.2010 17:12, identifikator: 20040501 pisze:

    > mi chodzi o podejrzenie transmisji szeregowej...
    To prawdopodobnie wystarczy ci do tego ATmega8 z vusb, albo jakiś arm z
    usb za 15zł.

    Michoo

  • 17. Data: 2010-12-19 16:58:08
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 19 Dec 2010 17:12:29 +0100, identifikator: 20040501 wrote:

    >mi chodzi o podejrzenie transmisji szeregowej...

    Dwie pierwsze rzeczy do sprawdzenia to jak duza ma pamiec probek i czy
    potrafi je przeslac do peceta ..

    J.

  • 18. Data: 2010-12-21 11:29:44
    Od: "wowa" <w...@g...pl>

> [...]
    > magistrali 100kHz ten wynalazek na LPT powinien się wyrobić) - jak zacząć
    > zbieranie przebiegu od początku transmisji (zbocza START)?

    Przy czymś takim to, albo impuls wyzwalający na drugim kanale, albo start
    równo zkomunikacją. Jest tam cykliczny podgląd przebiegu ale u mnie nie
    działał dobrze. Ja mialem przebiegi nie okresowe więc i tak łapałem ręcznie
    :) Najkrótszy impuls mial ok 7us i bez problemu byl widoczny. System xp i
    komputer z wykopalisk :)
    Wojtek

  • 19. Data: 2010-12-21 11:30:32
    Od: "wowa" <w...@g...pl>

    Użytkownik "Michoo" <m...@v...pl> napisał w wiadomości
    > Ztcp to może być problematyczne rozwiązanie - LPT nie jest w dzisiejszych
    > systemach operacyjnych przetwarzane w RT, wiec mogą się zażyć zgubione
    > zmiany stanu.

    Na xp dziala.
    Wojtek

  • 20. Data: 2010-12-21 11:36:06
    Od: "wowa" <w...@g...pl>

    Użytkownik "identifikator: 20040501" <N...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:ieg6o3$j7a$1@mx1.internetia.pl...

    > wymiękłem przy konfiguracji, jak go się obsługuje?
    settings. Ustawiasz długość zapisu (ale bez przesady, niestety, kombinując z
    pozostalymi ustawieniami można uzyskać kilka sekund) , sample, czekasz i
    masz obrazek. Pod pkm i lkm masz markery, dalej już latwo :)
    Wojtek