    From: rs <n...@n...spam.pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: antena na USB
    Date: Tue, 14 Apr 2009 12:06:38 -0400

    On Mon, 13 Apr 2009 22:07:38 +0200, STranger <p...@b...pl>
    wrote:

    >Tak. Masz to wyraźnie napisane w instrukcji obsługi tego modemu. Kilku
    >zdaniowej instrukcji - żeby nie było, że trudno to przeczytać.

    dzieki, ale bylo trudno, bo to nie moj modem i instrukcji nie
    widzialem na oczy, btw nie o to co uciales chodzi. interesuje mnie
    samo rozwiazanie anteny w tym urzadzeniu.

    >czy komus sie pomylilo radyjko przenosne z
    >Dodatkowo możesz do tego modemu podłączyć zewnętrzną antenę.

    wiem, ze moge, ale ponoc takie rozwiazanie nie bylo polecane przez
    technicznych z plusa. polecili za to przedluzacz USB.

    >Faktycznie dłuższy kabel USB i antena zewnętrzna bardzo skutecznie
    >polepszają odbiór - sprawdziłem to w praktyce na Huawei E169.

    to wlasnie bylo trenowane, bez chocby najmniejszej zmiany poziomu
    sygnalu, dlatego pytam.
    pogadam jeszcze z ta osoba jaki to byl przedluzasz i jak ona go
    ukladala. <rs>