  • Data: 2019-03-17 21:16:47
    Temat: Re: aplikacja do fotek
    Od: "1634Racine" <m...@...cbqebml> szukaj wiadomości tego autora

    Skylla w news:q6liag$mda$1@sunflower.man.poznan.pl
    > Nie ma obiektywnie najlepszej aplikacji do aparatu na każdy smartfon.
    > Czasem najlepsze zdjęcia robi zainstalowana fabrycznie apka producenta
    > telefonu, a czasem jakaś inna wyciągnie z twojej matrycy więcej.

    pewnie cos w tym jest, ale ja proponuje - zeby jednak isc przed siebie, a
    nie w kolko - zalozyc, ze przyblizenie sie do optymalnej jakosci foto dla
    konkretnej komorki zaczne od znalezienia app, ktora dla kazdej komorki
    zapisuje do jpeg optymalnie, czyli ma zaimplementowany algorytm z mozliwie
    najlepszymi macierzami kwantyzacji dla barw i jasnosci (chodzi o kanaly
    rzecz jasna), z mozliwie dobrym probkowaniem koloru przy kompresji (1x1, ew.
    2x1).
    Moge nazbierac tone apps (tak naprawde mam na oku z dziesiec...) i podejrzec
    jak wygladaja te macierze i probkowanie. No problem.
    ale napisalem:
    po lekturach mam na oku z 10 apps, jest soft do testu, ale moze jest inna
    metoda wynikowa --> juz istniejaca wiedza wasza .
    jak to mowia: zadalem proste pytanie i kto wie, ten wie :) ktos testowal app
    pod tym katem?