  • Data: 2017-04-27 09:14:43
    Temat: Re: arduino, początki, inny edytor
    Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 26 kwietnia 2017 20:32:48 UTC+2 użytkownik ToMasz napisał:

    > eeeetam. alarm. 10 czuników, sprawdzanie czy żyją, alarmowanie
    > telefonem. jak alarm nie działa to ma zliczać wejścia.
    > godzina roboty dla programisty, ja się męczę z różnicą = i ==
    > Ale moje wycie do księżyca jest z innego powodu. po nieudanej kompilacji
    > mam podane w której lini jest coś nie teges, ale edytor nie numeruje
    > lini!!!! czyli jeśli jest to linia 126 to sam muszę liczyć 1, 2, 3....
    > 126. to jest problem do rozwiązania

    http://kig.re/2014/08/02/arduino-ide-alternatives.ht
    ml

    Jak juz ktos tu napisal, da sie :)

    Pociesze cie, na poczatku jest zazwyczaj trudno i wolno. Ale nazbierasz klocków w
    głowie i na dysku i będzie szybciej i sprawniej.

    Jedna wazna rade ci dam: Zakladaj ze dojrzałe narzędzia z których korzysta więcej niż
    100 osób jednak sa uzywalne ale nie odkryles jak sie z nich powinno korzystać.
    Nie kazde takie jest ale jednak raczej nie jest źle :)

    Polecam też pobawić sie tutorialami i zobaczyc jak w nich sa jakies operacje robione.
    Operacje typu żąglowanie danymi, zmiany typów, obsługa jakichś bibliotek, struktura
    programu itp.

    Bedzie dobrze. :)