  • 11. Data: 2013-02-17 23:16:56
    Temat: Re: atak krótkich sygnałów.
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "Waldek Godel" napisał:

    > Jak ktoś dzwoni jednym dzwonkiem i się rozłącza, to znaczy,
    > że żadnego sensownego interesu z nim nie zrobisz.

    Co do krótkich lub głuchych - zgoda. Odniosłem jednak wrażenie, że Bydlę
    miało na myśli wszystkie niezrealizowane z różnych powodów połączenia.

    JoteR

  • 12. Data: 2013-02-17 23:25:58
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sun, 17 Feb 2013 23:16:56 +0100, JoteR napisał(a):

    > Co do krótkich lub głuchych - zgoda. Odniosłem jednak wrażenie, że Bydlę
    > miało na myśli wszystkie niezrealizowane z różnych powodów połączenia.

    Ale nawet wielkie korporacje póki co jeszcze nie przykuwają ludzi do
    komórek. Możesz mieć telefon w kurtce albo na biurku pod stosem papierów.
    Możesz miec dzwonek narastający i po prostu nie usłyszeć. Jeżeli to nie
    jest przypadkowy telefon, to chyba każda rozsądna osoba spróbuje jeszcze
    raz, w szczególności w godzinach pracy.

    ZWŁASZCZA, że jeżeli to jest kontakt od - załóżmy - klienta, takiego
    którego ty nie masz w książce, to być może on też nie wie do jakiej osoby
    dzwoni (bo dzwoni - załóżmy - do firmy). Co oznacza, że po drugiej stronie
    może być też kobieta. A jak powszechnie wiadomo, do kobiety trzeba dzwonić
    dwa razy. Raz, żeby znalazła telefon w torebce i drugi raz, żeby odebrała

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 13. Data: 2013-02-18 00:04:18
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2013-02-17 23:09, J.F. pisze:

    > Niby rozsadnie piszesz, ale na koncu sie okaze ze to np kurier z paczka dla
    > ciebie. Nie wiem czemu, ale bardzo oszczedzali .. i moze nadal
    > oszczedzaja..

    Kurier to by sms-a wysłał.

    --
    animka

  • 14. Data: 2013-02-18 00:05:31
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "JoteR" <j...@p...pl> wrote in message

    > "Docent, nie teoretyzuj"

    No nie, ale bez jaj... jak dzwonię do swojego księgowego bo mam
    sprawę a on nie odbierze telefonu to nie oczekuje że mi oddzwoni
    jak nie zostawię wiadomości...

    Czy Ty jesteś taki desperados że podnieca Cię każdy dzwonek
    bo sądzisz że to będzie interesant? Jak nie zostawił wiadomości
    to znaczy że nic ważnego, albo zadzwoni później- relax, poczekaj :-)

  • 15. Data: 2013-02-18 00:06:27
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Niby rozsadnie piszesz, ale na koncu sie okaze ze to np kurier z paczka
    > dla ciebie. Nie wiem czemu, ale bardzo oszczedzali .. i moze nadal
    > oszczedzaja..

    I co z tego? Jak nie dostarczy to będzie musiał przynieść jeszcze raz...
    Wciąż jego interes aby się dodzwonić... Ech, ale macie zwyczaje w Polsce!

  • 16. Data: 2013-02-18 00:07:50
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Waldek Godel" <n...@o...info> wrote in message
> [...]
    > dwa razy. Raz, żeby znalazła telefon w torebce i drugi raz, żeby odebrała

    Opryskałem sobie monitor herbatą ze śmiechu :-)
    Jest to święta prawda...

  • 17. Data: 2013-02-18 04:38:38
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Pszemol wrote:

    > I co z tego? Jak nie dostarczy to będzie musiał przynieść jeszcze
    > raz... Wciąż jego interes aby się dodzwonić... Ech, ale macie
    > zwyczaje w Polsce!

    za 3 dni...

  • 18. Data: 2013-02-18 07:10:56
    Od: KOMTUR <k...@o...pl>

    > Dzis to samo z innego numeru:
    > 221011957
    To mi wyglada na IdeaBank, albo cos ze stajni Leszka Czarneckiego, oni
    mi wyswietlaja takie podobne numery.

    Pozdrowka KOMTUR

  • 19. Data: 2013-02-18 10:17:35
    Od: Bubba <b...@b...ca>

    W dniu 2013-02-18 00:05, Pszemol pisze:

> [...]
    > bo sądzisz że to będzie interesant? Jak nie zostawił wiadomości
    > to znaczy że nic ważnego, albo zadzwoni później- relax, poczekaj :-)

    Ty naprawdę gówno wiesz o życiu....

    Poza tym nie szpanuj tu jakimś księgowym, bo w większości wpisów, które
    tu zamieszczasz przemycasz jakieś treści noszące znamiona natrętnego lansu.
    Jest taka teoria, że osoby dużo piszące w internetach, w życiu nie mają
    zbyt wiele do roboty...

    --
    Buba

  • 20. Data: 2013-02-18 10:19:12
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2013-02-17 21:38:45 +0100, "JoteR" <j...@p...pl> said:

    > Z tego wynika, że ludzie używający telefonu do czegoś więcej, niż do
    > obgadywania z Ziutkiem dupy Maryni w ramach "darmowych minut" to
    > bezmyślni idioci

    Skoro tak ci się wydaje, że nieoddzwanianie na nieznane sobie numery
    oznacza upośledzenie umysłowe - to masz święte prawo żyć z takim
    błędnym przekonaniem = w końcu kto bogatemu zabroni?
    ;>

    > , bo tylko tacy nie mają wbitych w książkę wszystkich potencjalnych
    > interesantów.

    A tu mylisz pojęcia - nieoddzwanianie na nieznane sobie numery to coś
    innego niż nierozmawianie z interesantami.

    Ale sprawdźmy to brzytwą, bo będzie najlepsza:
    - czy biegasz jak idiota po mieście, pytając kto pukał do twoich drzwi?

    Czy też może nie przejmujesz się ludźmi, którzy nie mieli ochoty na
    nawiązanie z tobą kontaktu?

    --
    Bydlę